با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین؛

نشست ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان آوج برگزار شد

۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۵:۵۷:۴۱
کد خبر: ۵۵۴۵۰۰
نشست ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان آوج برگزار شد
طی جلسه ای با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین نشست ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان آوج شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، اولین نشست ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان آوج در سال 1396 با حضور محمد مشهدی آقایی مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین، سلیمانی فرماندار و محمدی مسئول اداره ورزش و جوانان شهرستان آوج و مدیران دستگاه های اجرایی این شهرستان در دفتر فرمانداری آوج برگزار شد.

در این نشست ابتدا محمد مشهدی آقایی مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین ضمن تبریک فرارسیدن میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان افزود: اولویت اصلی اداره کل ورزش وجوانان استان اقشار جوان وپاسخگویی به نیازها و دغدغه های آنهاست.

وی ادامه داد: رفع دغدغه های اساسی جوانان درزمینه شغل، ازدواج و تهیه مسکن باید بطورجدی با هماهنگی و همکاری دستگاهها دردستور کارقرار گیرد.

مشهدی آقایی هم افزایی فعالیتهای دستگاهها، پیگیری و نظارت براجرای دقیق برنامه ها درسطح شهرستان راازاهم اهداف ستاد ساماندهی امور جوانان عنوان کرد وافزود: ستاد استانی نیز با همکاری فرمانداری درجهت اجرای مصوبات جلسات و رفع مشکلات مشارکت وهمکاری لازم را خواهدداشت.

در ادامه علی اکبر سلیمانی فرماندار آوج گفت: جوانان محرک جامعه، محور تحول و بالندگی و نقش آفرین در مسیر رشد و تحقق اهداف کشور از جمله اقتصاد مقاومتی به شمار می روند.

وی اضافه کرد: اعتماد به جوانان و سپردن مسئولیت ها و کارهای بزرگ به آنها موجب تقویت خودباوری و عزم و اراده بیشتر این قشر برای کمک به رشد و توسعه کشور می شود.

فرماندار آوج اشتغال، ازدواج و مسکن را ازاولویت ها و نیازهای اساسی جوانان عنوان کرد و یادآورشد: دولت تدبیر وامید با درک اهمیت جایگاه جوانان به عنوان عناصر مولد جامعه در راستای رفع مشکلات آنان اقدام های قابل توجهی انجام داده و بسترمناسب برای مشارکت و تاثیرگذاری آنها را درعرصه های مختلف اجتماعی و اقتصادی با توسعه فضاهای علمی و آموزشی و هنری و احیای بنگاههای تولیدی، اشتغال زایی و بهبود فضای کسب و کار فراهم ساخته است.

رئیس ستاد ساماندهی امورجوانان شهرستان آوج در ادامه شناسایی و پایش مسائل و مشکلات جوانان را از اهداف اصلی این ستاد عنوان کرد و افزود: دستیابی به اهداف کلی در این ستاد نیازمند درک حساسیت حوزه جوانان، تعامل، هماهنگی و هم افزایی تمامی دستگاه های اجرایی و نهادهای فعال و همچنین مردم دراین حوزه مهم است.

سلیمانی در ادامه نقش آموزش های فنی و حرفه ای را درجهت پرکردن اوقات فراغت جوانان و توانمندسازی آنها بسیار موثر عنوان کرد و گفت: باید جوانان را به سمت حضور در دوره های فنی و حرفه ای سوق دهیم.

فرماندارآوج بر ترویج ورزش در بین جوانان تاکید واظهار کرد: یکی از راه های حفظ نشاط و سلامتی و همچنین مصون ماندن از آسیب های اجتماعی توجه جوانان به ورزش است که در این زمینه باید برنامه ریزی های بیشتری را از سوی مسئولان ذیربط شاهد باشیم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز