با اعلام کادر فنی تیم ملی؛

ورزشکار قزوینی در اردوی تیم ملی والیبال نشسته جوانان حضور می یابد

۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۴:۴۷:۳۹
کد خبر: ۵۵۴۹۴۹
ورزشکار قزوینی در اردوی تیم ملی والیبال نشسته جوانان حضور می یابد
امیر حسین قره قزلو والیبالیست قزوینی با تشخیص کادرفنی به دور جدید اردوی آماده سازی تیم ملی والیبال نشسته جوانان دعوت شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، دور جدید تمرینات تیم‌های ملی والیبال نشسته جوانان ایران در بخش مردان در حالی از فردا آغاز و والیبالیست‌ها وارد کمپ تیم‌های ملی می‌شوند که امیر حسین قره قزلو ورزشکار استان قزوین نیز در این اردو حضور خواهد داشت.

دور جدید تمرینات تیم‌های ملی والیبال نشسته جوانان از 18 اردیبهشت در کمپ تیم‌های ملی جانبازان و معلولین آغاز می‌شود که ملی‌پوشان دعوت شده در گروه مردان، زنان و جوانان به صورت همزمان تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی برگزار می‌کنند.

اردوی تیم ملی جوانان نیز که پیش از سال جدید در یک مرحله برگزار شده بود، در سال جدید همراه با اردوی تیم ملی بزرگسالان پیگیری می شود.

 امیرحسیننوری، حمیدرضا عباسی (تهران)، علی اکبری توپکانلو (خراسان‌رضوی)، امیرمحمد ابراهیمی (مازندران)، رضا عشوری، یوسف علیپور (گیلان)، مرتضی زندلشتی (البرز)، محمد نعمتی، جمال نظری (گلستان)، امیرحسین رومیانی،  امیرمحمد رومیانی، حسین دریکوند (لرستان)، امید مختاری (آذربایجان غربی)، امیرحسین قره قزلو (قزوین)، محمدامین بلیوند (خوزستان) و سجاب آسیاب (همدان) دعوت شدگان به این اردو هستند.

این اردو زیر نظر جابر خلف‌ زاده بعنوان سرمربی و محسن براتی، محمدرضا رحیمی و عبدالزهرا سیلاوی زاده به عنوان مربیان تیم ملی برگزار خواهد شد و سرپرستی این اردو نیز بر عهده حسن شاهی است.

ملی‌ پوشان دعوت شده به هر سه اردو 17 اردیبهشت ماه وارد کمپ تیم‌های ملی جانبازان و معلولین می‌شوند و تمرینات آنها از 18 تا 25 اردیبهشت ماه در جریان خواهد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز