نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی:

گام های بلند دولت تدبیر وامید در زمینه ایجاد اشتغال پایدار در لرستان

۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۵:۲۸:۳۵
کد خبر: ۵۵۵۰۰۵
گام های بلند دولت تدبیر وامید در زمینه ایجاد اشتغال پایدار در لرستان
نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی گفت : دولت تدبیر وامید در زمینه ایجاد اشتغال گامهای مهمی برداشته است.

 به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،محمد بیرانوندی نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی در جشنواره رونمایی از دستاوردهای صندوق های اعتبارات خرد زنان روستایی در روستای سراب داراب بخش بیرانشهر شهرستان خرم آباد با بیان اینکه هم اکنون مشکل اشتغال در کشور وجود دارد گفت: تزریق ناامیدی در جامعه کار دشمنان است و دولت تدبیر وامید در زمینه ایجاد اشتغال گامهای مهمی برداشته است.

وی تصریح کرد: برای مقام دنیایی نباید دیگران را تخریب کنیم افزود:دولت ها با سیاست غلط و با صادرات به سرمایه گذاری های بخش خصوصی ضربه می زنند.
به گفته وی زمانی پراید 6 میلیونی در یک شب 23 میلیون شد ولی اکنون با تدبیر دولت قیمت ها ثابت مانده است.
بیرانوندی تصریح کرد: مدیران در حمایت از مردم باید کوشا باشند و مردم باید در عرصه های اقتصادی و رونق چرخه تولید تلاش کنند.

بیرانوندی با بیان اینکه باید مسیری دوباره ایجاد کنیم و تعریفی جدید از کار داشته باشیم، ادامه داد: در این میان باید از تمام پتانسیل نیروهای انسانی و مزیت‌هایی که در منطقه وجود دارد استفاده کنیم که برای تحقق این مهم نیاز به ثبات بازار، امنیت و آرامش داریم.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برای رسیدن به ایده‌آل ابزاری جز مقایسه حال با گذشته نداریم، افزود: تزریق یأس به مردم کار دشمنان است که افراد به عمد یا سهو انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه این دولت ثمره خون هزاران شهید است، گفت: برای رسیدن به مقام‌های دنیوی همدیگر را تخریب نکنیم.

بیرانوندی بزرگترین مزاحم سرمایه‌گذاری بخش خصوصی را دولت‌ها دانست و ادامه داد: متاسفانه گاهی با سیاست‌های غلط مانع از این کار می‌شوند و کسی بخواهد کالایی عرضه کنند یا تولیدی داشته باشد سد راه فعالیت آن می‌شوند.

وی ادامه داد: وظیفه دولت‌ها برقراری آرامش و امنیت است تا مردم بدانند محصولشان را چطور عرضه کنند. هم اکنون در عمر این دولت دیگر پراید شش میلیون تومانی با ۲۲ میلیون به فروش نمی‌رسد و آرامشی نسبی برقرار است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز