به مناسبت فرارسیدن سالروزولادت با سعادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان

پیام تبریک مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد

۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۶:۰۵:۱۲
کد خبر: ۵۵۵۰۵۶
پیام تبریک مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد
سید محمد تقی علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان در پیامی سالروز ولادت با سعادت حضرت علی اکبر و روز جوان را تبریک گفت

به گزارش خبرگزاری برنا از یاسوج؛سید محمد تقی علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان در پیامی سالروز ولادت با سعادت حضرت علی اکبر و روز جوان را تبریک گفت

در این پیام آمده است :

جوان نماد عظمت ،عزت ، پاکدامنی ،سرشار از امید و نشاط و طلایه دار پرچم پیشرفت و تعالی بشری است.

جوان حیات بخش جامعه،مظهر سرزندگی و بالندگی و قلب تپنده ای است که روح اجتماع را جلا می بخشد و موتور محرکه ی بالندگی و پویایی برای رهنمون شدن به فلاح و رستگاری جامعه است.

دوران جوانی،فصل شکفتن و رویاندن گل های خوش بوی سرزمین وجودی است که با انرژی ،امید به آینده و ابتکار،ترسیم گر سپهر توانمندی در ترنم جوانی و در سایه سار اندیشه و تدبیر است.

جوان ایرانی،هویت ساز،الهام بخش،راهبر،توانگر،فعال،صبور،کوشا،روشن بین و هوشمند است ،هر جا که به او و داشته هایش هم چون خلق و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی،حماسه آفرینی ۸ سال دفاع مقدس و تکوین و اقتدار ایران اسلامی در ۴ دهه ی گذشته اعتماد شد،شگفتی ساخت و آغاز گر فصل نوینی در رشد وشکوفایی شد.

امروز به برکت نظام اسلامی و اهتمام ارزنده ی دولت محترم تدبیر و امید،شاهد رونق گرفتن گفتمان جوانی به عنوان یکی از مهم ترین ارکان پیشرفت و توسعه ی پایدار جامعه هستیم .

تقویت جایگاه حقیقی جوانان،تبیین نقش آنان و هم سو ساختن دستگاه های اجرایی برای تسهیل ،توانمندسازی و جلب مشارکت حداکثری و نهادمند جوانان از جمله توفیقات دولت محترم بوده است،هر چند که معتقدیم به رغم تلاش های صورت گرفته شده تا نقطه ی آرمانی فاصله بسیار است ،اما در این اثنا، آنچه که بسیار حائز اهمیت است در تحقق و فائق آمدن بر این شکاف، خود جوانان، بسیار می توانند نقش آفرین باشند.

هفته ی جوان ۱۶ تا ۲۲ اردیبهشت ماه بهانه ای است برای آنکه یاد جوان،راه جوان و مرام جوانی در نزد مسوولان،جوانان و خانواده های ایشان بیش از پیش ارتقا و اعتلا یابد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز