افزایش جمعیت ورزشکاران سازمان یافته در خراسان رضوی

۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۲:۰۰:۰۵
کد خبر: ۵۵۵۳۹۲
افزایش جمعیت ورزشکاران سازمان یافته در خراسان رضوی
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: جمعیت ورزشکاران سازمان یافته این استان طی چهار سال اخیر به میزان یک و نیم برابر افزایش یافته است.

کوروش صبوریان افزود: در ابتدای فعالیت دولت تدبیر و امید 124 هزار و 200 ورزشکار در خراسان رضوی مشغول فعالیت بودند که با تلاشهای انجام شده این تعداد هم اکنون به 562 هزار و 680 ورزشکار سازمان یافته رسیده است.

وی ادامه داد: مشارکت مردم در ورزشهای همگانی نیز یک و نیم برابر رشد داشته بطوری که در طول چهار سال اخیر سه میلیون و 19 هزار نفر در خراسان رضوی در ورزشهای همگانی مشارکت داشته اند.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: تعداد مربیان و داوران مرد و زن در این استان نیز طی چهار سال اخیر نزدیک به چهار برابر افزایش یافت. هم اکنون 84 هزار و 951 مربی و داور رشته های مختلف ورزشی در خراسان رضوی مشغول فعالیت هستند.

وی یکی دیگر از رویکردهای اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی را برگزاری کلاسهای آموزشی در حوزه های مختلف ذکر و بیان کرد: در این چارچوب برگزاری کلاسهای آموزشی در حوزه ورزش و جوانان بیش از دو برابر رشد داشته و 352 کلاس برگزار شده است.

صبوریان همچنین به افزایش چشمگیر برگزاری دوره های مربیگری و داوری در خراسان رضوی اشاره و بیان کرد: از سال 1392 تاکنون 383 دوره مربیگری و داوری در استان برگزار شده که نسبت به مدت مشابه دوره قبل سه درصد رشد داشته است.

وی افزود: تاسیس و راه اندازی 15 مرکز مشاوره تخصصی ازدواج و خانواده، برگزاری 44 برنامه و جشنواره های اوقات فراغت و تدبیر برنامه های استانی به برنامه های ملی از جمله برگزاری برنامه جاده ولایت از دیگر برنامه هایی است طی این مدت انجام شده اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز