نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

مسئولان راهبرد عملیاتی در افزایش مشارکت جوانان در امور ارائه دهند

۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۳:۵۹:۳۶
کد خبر: ۵۵۵۴۴۹
مسئولان راهبرد عملیاتی در افزایش مشارکت جوانان در امور ارائه دهند
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: شکوفایی و نشاط عمومی در جامعه با حضور هدفمند و پررنگ جوانان حاصل می شود و مسئولان برای تحقق این مهم باید راهبرد عملیاتی ارائه دهند.

به گزارش خبرگزاری برنامرکزی ؛  آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر(ع) افزود: تحقق مشارکت جوانان در ابعاد مختلف نیازمند برنامه های کارشناسی است ومسئولان باید نسبت به این مهم توجه ویژه داشته باشند.

وی با بیان اینکه جوانان و نوجوانان نقش موثری در پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی داشتند، بیان کرد: جوانان در تحول های اجتماعی ادوار مختلف انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نقش آفرینی داشتند و روحیه و نشاط جوانان دیروز باید در جامعه احیاء شود.

امام جمعه اراک بیان کرد: ذهن پویا و خلاق جوانان و نوجوانان به عنوان نیروهای مولد جامعه نباید هرز رود و با فراهم کردن بسترهای عملیاتی خودباری این قشر باید در راستای توسعه قرار گیرد.

وی، نیروی جوان و نخبه را موتور محرک، انرژی تمام نشدنی و بخش اصلی سرمایه هر کشور در پیشرفت و تعالی دانست و گفت: جوانان با برخورداری از روحیه انتقادی و ایده پردازی های مدرن می توانند زمینه تحول در همه بخش های جامعه را فراهم کنند که این مهم نیازمند واگذاری مسئولیت به این قشر از جامعه است.

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه حضرت علی اکبر(ع) بهترین الگوی ولایتمداری و دشمن شناسی برای جوانان ایران اسلامی است، بیان کرد: این حضرت از حماسه سازان نهضت عاشورا بود که ولایتمداری، غیرت، شهامت و شجاعت ایشان باید در بین جوانان فرهنگسازی شود.

وی اظهار کرد: دشمنان نظام اسلامی با ایجاد تردید در باورهای دینی و تزریق فرهنگ بیگانه‏ و با نمایش آداب و رسوم و شیوه‏های زندگی غربی برای کنار زدن چهره‏های دینی مورد علاقه مردم بویژه جوانان، تلاش می‎کنند، بنابراین گسترش سیره اهل بیت(ع) در جامعه بهترین ابزار برای مقابله با توطئه های دشمنان است.

حضرت علی اکبر(ع) بزرگترین فرزند امام حسین(ع) در 11 ماه شعبان سال 33 هجری قمری در شهر مدینه متولید و در دهم محرم الحرام(عاشورای حسینی) سال 61 هجری به دست منقذ ابن مره، شهید شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز