سرپرست ورزش و جوانان استان مرکزی :

پانزده جوان نخبه استان مرکزی تجلیل می شوند/ حضرت علی اکبر (ع) الگوی تمام عیار جوانان در دفاع از ولایت است

۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۴:۰۹:۵۸
کد خبر: ۵۵۵۴۶۰
پانزده جوان نخبه استان مرکزی تجلیل می شوند/ حضرت علی اکبر (ع) الگوی تمام عیار جوانان در دفاع از ولایت است
سرپرست ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: به مناسبت ولادت حضرت علی اکبر (ع) و هفته جوان روز سه شبه ۱۹ اردیبهشت ماه از ۱۵ نخبه علمی ، فرهنگی و ورزشی استان مرکزی در آیینی تجلیل می شود.

به گزارش خبرگزاری برنامرکزی ؛ عابد حقدادی سرپرست ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: نامگذاری ولادت حضرت علی اکبر (ع) به عنوان روز جوان برای معرفی الگوی مناسبی برای همه جوانان است.

حقدادی با بیان این که حضرت علی اکبر (ع) مصداق رسیدن به قله های معنویت در سنین جوانی است اظهار کرد: این حضرت، الگوی تمام عیار جوانان در دفاع از جایگاه ولایت است و بایدبه عنوان الگوی کامل به نسل جوان معرفی شود.

 وی به برنامه های هفته جوان در استان اشاره کرد و افزود: به مناسبت ولادت حضرت علی اکبر (ع) و هفته جوان روز سه شنبه ۱۹ اردیبهشت ماه از ۱۵ نخبه علمی ، فرهنگی و ورزشی استان مرکزی در آیینی در سالن ستارگان اراک تجلیل می شود.

 سرپرست ورزش و جوانان استان مرکزی اظهار کرد: تجلیل از نخبه گان علمی ، ورزشی ، قرآنی ، هنری و کارآفرینی در این ایام فعالیتی پسندیده در ارج نهادن به تلاش های جوانان کوشا و پرتلاش است و توجه به نخبگان در زمینه های مختلف می تواند در شکوفایی اقتصادی و تحقق اقتصاد مقاومتی بسیار حائز اهمیت باشد.

 وی افزود: هدف از برگزاری جشنواره حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان را معرفی این شخصیت به عنوان جوان الگو، زمینه سازی برای بروز ایمان و ارزشهای متعالی و روحیه فداکاری و ایثار در نسل جوان، تقویت روحیه خودباوری و اعتماد به نفس و افزایش نشاط اجتماعی و امید به آینده جوانان است.

 میلاد با سعادت حضرت علی اکبر (ع) در ایران روز جوان و همچنین هفته جوان نامگذاری شده است و به همین مناسبت در طول یک هفته برنامه های مختلفی در سراسر کشور اجرا می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز