فرماندار خمین:

امانتداری رای مردم مهمترین تکلیفی مجریان انتخابات است

۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۵:۰۵:۵۵
کد خبر: ۵۵۵۵۴۳
امانتداری رای مردم مهمترین تکلیفی مجریان انتخابات است
فرماندار خمین گفت: امانت داری رای مردم و حرکت بر مدار قانون مهمترین تکلیف مجریان انتخاباتی به ویژه نمایندگان فرماندار در شعب اخذرای است.

به گزارش خبرگزاری برنا مرکزی ؛ سید مهدی ساداتی روز دوشنبه در نشست توجیهی نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رای خمین، افزود: یکی از نکات مهم در برگزاری انتخابات تکیه بر قانون است و نمایندگان فرماندار و اعضای شعب اخذ رای باید پیرو راستین قانون باشند.

وی بیان کرد: همانگونه که سایر اعضای شعبه هم باید به قوانین انتخابات مسلط باشند و در فرایند انتخابات با دقت و حوصله مدیریت کنند.

وی اظهارکرد: هماهنگی در شعب اخذ رأی بر عهده نماینده فرماندار است و هر مشکلی پیش بیاید به وی ارجاع می شود به همین خاطر باید با تدبیر و درایت روند اخذ رای و مسائل و مشکلات احتمالی حوزه را به بهترین شکل مدیریت کنند.

ساداتی گفت: همه توجه نمایندگان فرماندار و مجریان انتخابات، رعایت قوانین و مقررات در راستای برگزاری انتخاباتی با شکوه و پرشور با حضور حداکثری مردم باشد.

فرماندار خمین افزود: حفظ بی طرفی و امانت داری، دقت در کار، حفظ نظم، مراقبت از شعب و جلوگیری از دخالت احتمالی و تنش از جمله وظایف خطیر نمایندگان فرمانداراست.

فرماندار خمین با بیان اینکه نقش 103 نماینده فرماندار در شعب اخذ رأی خمین کلیدی است،بیان کرد: مجریان انتخاباتی باید بدون وابستگی با کاندیداها و تنها بر پایه ضوابط قانونی تکالیفشان را به انجام رسانند.

نماینده عالی دولت در خمین با بیان اینکه سالم ترین، آزادترین و پر مشارکت ترین انتخابات دنیا در ایران اسلامی برگزار می شود افزود: انجام دقیق کلیه مراحل، مدیریت دقیق و هدایتگری، توفیقات لازم در زمینه برگزاری انتخاباتی سالم، شکوهمند و پرشور را در بردارد.

وی اظهار کرد: انتخابات نماد اقتدار ملی و بیانگر اراده و خواست مردم است و می تواند در حوزه خارجی موجب افزایش اقتدار و تعالی امنیت ملی شود.

وی افزود: یکی از استراتژی های دشمن برای ضربه زدن به کشور این است که مردم را از رفتن به پای صندوق های رای مایوس وحضور مردم را کم رنگ کند و با تضعیف و با سیاه نمایی پشتوانه عظیم مردمی انتخابات بی اثر جلوه دهد.

دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و نیز انتخابات میان دوره ای دوره دهم مجلس شورای اسلامی 29 اردیبهشت ماه سال جاری در کشور برگزارمی شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز