پیام استاندار کرمان به مناسبت روز جوان

۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۰۷:۵۳:۳۴
کد خبر: ۵۵۵۶۷۹
پیام استاندار کرمان به مناسبت روز جوان
استاندار کرمان به مناسبت سالروز میلاد حضرت علی اکبر (ع) و گرامیداشت روز جوان پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ در پیام علیرضا رزم حسینی آمده است: نوبهار جوانی زمینه ساز اعتلا و پویایی جامعه ای است که جوانان آن با نشاط و امید به فرداهای روشن، تلاشگر و جهادگونه برنامه ریزی و اقدام می کنند و با تکیه بر اراده ایرانی و ایمان اسلامی خود در مسیری به پیش می روند که الگویی برای بسیاری از کشورها به شمار می روند و جهانیان از ابهت نگاه و همت جوانان ایرانی انگشت به دهان گرفته و متعجب مانده اند.

وی اظهار کرد: جوانان ایران اسلامی ادامه نسلی هستند که در هشت سال دفاع مقدس، خاکریزهای جنگ را به معبدهای وصال الهی تبدیل کردند و با سرخی خون خود صحیفه زندگیشان را لاله گون ساخته و به دیدار باری تعالی شتافتند.

استاندار کرمان در این پیام نوشت: جوان ایرانی ادامه همان نسلی است که در زمستان 57، بهاری انقلابی را رقم زد که عطر خوش شکوفه های استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی از درون آن به سطح دنیا منتشر شد و امروز آزادی خواهان و آزاد اندیشان دنیا با الگوگیری از این جوانان، سدی در برابر ظلم و بیداد به پا کرده و علم مقاومت و ایثار را بر افراشته اند.

وی ادامه داد: برومندان ایران اسلامی همان هایی هستند که شالوده های علم و ایمان، ادب و معرفت، هنر و ظرافت و سیاست و دیانت را در کشور پهناور خود به خوبی پی ریزی کرده اند و نشان داده اند که در قالب یک نظام اسلامی با محوریت ولایت فقیه می توان بلندترین قله های موفقیت را فتح کرده و روح امید را در کالبد جامعه ایران زنده نگه داشته اند.

رزم حسینی افزود: جوانان ایران اسلامی در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان 'اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل' نامگذاری شده است، بی شک جهادی دیگر را در عرصه اقتصادی رقم می زند و نشان می دهد که همت ایرانی، والاترین همت در مسیر توسعه و پیشرفت است.

وی اظهار کرد: در این مجال همت والای تمامی جوانان غیور و ولایت مدار این سرزمین را که در عرصه های علمی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سایر حوزه ها موفقیت های بزرگی را رقم زده اند، ستوده و تداوم توفیقات آنها را در پرتو الگوگیری از سیره حضرت علی اکبر (ع) آرزومندم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز