مشارکت مردم در انتخابات، کشور را بیمه می کند

۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۰۹:۳۹:۳۴
کد خبر: ۵۵۵۷۵۵
مشارکت مردم در انتخابات، کشور را بیمه می کند
مدیرکل امور اجتماعی استانداری آذربایجان غربی: انتخابات، مهم ترین دستاورد جمهوری اسلامی است و هر چه مشارکت بیشتر باشد، کشور بیمه می شود.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری آذربایجان غربی گفت: انتخابات، مهم ترین دستاورد جمهوری اسلامی است و هر چه مشارکت بیشتر باشد، کشور بیمه می شود.

دکتر هوشنگ عطاپور در همایش گرامیداشت روز جوان در فرمانداری میاندوآب با اشاره به اینکه جوانان در توسعه کشورمان نقش مهمی دارند،  اظهار کرد: جوانان ما در دوران دفاع مقدس، نقش آفرینی کرده و جوانان آینده ساز بوده و آینده ایران اسلامی به دست این جوانان است.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری آذربایجان غربی با اشاره به اهمیت سرمایه گذاری در زیر ساخت ها، افزود: زمانی می توانیم کشور خود را در جرگه توسعه یافته ها ببینیم که سرمایه گذاری در زیر ساخت ها باشد.

وی با تاکید بر اینکه همه باید در کشور از اقشار آسیب پذیر حمایت کنند، گفت: در جامعه افرادی هستند که امکان فعالیت اقتصادی ندارند و به هر دلیلی نیاز به حمایت دارند و باید به این افراد رسیدگی کرد.

عطاپور به اقتصاد مقاومتی نیز اشاره و تصریح کرد: جوانان باید به این موضوع مهم دانش پیدا کرده و مروج اقتصاد مقاومتی باشند و بدانند که اقتصاد مقاومتی، اقتصادریاضتی نیست و ما نیز باید هم در داخل تولید داشته و هم با دنیا برای مبنای احترام متقابل ارتباط داشته باشیم.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری آذربایجان غربی با بیان اینکه کشورها باید ارتش و نیروی نظامی قوی داشته باشند و هر لحظه برای مقابله با تهدیدات آماده باشند، اظهار کرد: باید بیشترین توان را در عرصه های نظامی به کار ببریم و در کنار آن با رویکرد علمی برای تقویت اقتصاد داخلی با گفت و گو با دنیا با عزت اسلامی ، فضا را برای تولید و صادرات کالاها فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه صنعت ما دو مشکل دارد، افزود: ساختار کارخانجات ما و ماشین آلات آنها فرسوده شده و راندمان پایین آمده است و نیز مدیران ما مدیران صنعتی و علمی نبودند و لذا دولت به دنبال نوسازی صنعت است.

عطاپور با اشاره به انتخابات ۲۹ اردیبهشت و با تاکید بر اینکه همه باید برای مشارکت حداکثری تلاش کنند، گفت: انتخابات، مهم ترین دستاورد جمهوری اسلامی است و هر چه مشارکت بیشتر باشد، نظام بیمه می شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز