استاندار در بازدید از مجتمع کشت و صنعت زیاران؛

مجتمع کشت و صنعت زیاران پس از ۱۰سال بازگشایی می شود

۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۷:۲۵:۵۰
کد خبر: ۵۵۵۸۳۷
مجتمع کشت و صنعت زیاران پس از ۱۰سال بازگشایی می شود
استاندار قزوین بیان کرد: مجتمع کشت و صنعت زیاران با ظرفیت اشتغالزایی برای 700نفر پس از 10سال تعطیلی با حمایت دولت بزودی بازگشایی می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، فریدون همتی استاندار قزوین در جریان بازدید از مجتمع کشت و صنعت زیاران شهرستان آبیک اظهارکرد: این مجموعه در 60هکتار با تجهیزات و امکانات استاندارد از قبیل باغداری، پرورش جوجه و قارچ، کارخانه دام و طیور یکی از مجموعه های بزرگ و استاندارد کشاورزی استان قزوین به شمار می رود که متاسفانه به دلیل واگذاری غلط به افراد بدون اهلیت در گذشته غیرفعال و به مدت 10سال تعطیل بوده است که با حمایت دولت و در آینده ای نزدیک فعالیت خود را از سر خواهدگرفت.

وی خاطرنشان کرد: سرمایه گذار مجتمع کشت و صنعت زیاران که از آمریکا به همراه 2 فرزند نخبه خود به میهن بازگشته علاقه بسیاری به احیای هرچه زودتر این واحد تولیدی داشته و درخواست خود را برای طرح توسعه این مجتمع تولیدی به منظور ایجاد سردخانه، واحدهای بسته بندی و سایر قسمت ها اعلام کرده است.

استاندار قزوین ادامه داد: در پی آن هستیم که واحدها و مجتمع های بزرگ تولیدی و ملی از این دست که غیرفعال هستند را به مدار تولید و ایجاد اشتغال بازگردانیم.

همتی خاطرنشان کرد: دولت تدبیر و امید در احیای واحدهای تولیدی که 8 تا 10سال به دلیل سیاست های غلط تعطیل بودند موفق عمل کرده، به گونه ای که در سال قبل و اوایل سال جاری نزدیک به 50 واحد تعطیل از این دست احیا و دوباره راه اندازی شده اند.

مجتمع کشت و صنعت زیاران واقع در شهرستان آبیک در شرق استان قزوین قرار دارد که  با راه اندازی واحد کشاورزی یاد شده برای 700 نفر اشتغال زایی ایجاد می شود.

استان قزوین دارای 480 هزار هکتار اراضی کشاورزی با 82 هزار بهره بردار است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز