"خجسته پور"در جشنواره ی ملی کمانچه نوازان " تال ":

قدمت هزاران ساله موسیقی لرستان/ ایجاد فضای سالم و با نشاط در جامعه

۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۳:۴۴:۵۱
کد خبر: ۵۵۶۰۳۷
قدمت هزاران ساله موسیقی لرستان/ ایجاد فضای سالم و با نشاط در جامعه
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان ، موسیقی را سرآمد هنرها دانست و گفت : موسیقی در زندگی ما لرستانی ها قدمتی چند هزار ساله دارد .

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ، حبیب الله خجسته پور که در بین  هنرمندان شرکت کننده در دومین جشنواره ی ملی کمانچه نوازان " تال " حضور یافته بود ، گفت : ما در استانی زندگی می کنیم که موسیقی کلامی و سازی آن در تمام زوایای زندگی ساکنانش حضور داشته و دارد .

وی افزود : حرکت در مسیر ترویج و معرفی ظرفیت های هنر موسیقی در لرستان  به سایر فرهنگ ها ، حرکتی ماندگار و موثر است که خوشبختانه در طول چند سال گذشته توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و انجمن موسیقی استان به خوبی شکل گرفته و امروز شاهد هستیم که اجراهای موسیقی بدون کمترین حاشیه و در فضای سالم در استان برگزار می شود .

معاون استاندار لرستان ، تصریح کرد : این جشنواره ، محلی برای ارائه ی هنر فاخر ، بدور از هرگونه تحدید و ناراحتی است و هنرمندان حاضر در این رویداد منادیان هنر سالم موسیقی هستند .

خجسته پور ایجاد فضای سالم و با نشاط در جامعه را حرکت در مسیر آموزه ها و تعالیم دین مبین اسلام خواند گفت : استفاده از ظرفیت های فرهنگی و هنری و مدیریت درست این فضا ، می تواند موجب ایجاد شادی و نشاط سالم در جامعه شود که خوشبختانه در دولت تدبیر و امید به خوبی در این خصوص عمل شده است .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز