در جمع ورزشکاران و سازمانهای مردم نهاد اردبیل;

سلطانی فر:قیمت حامل های انرژی را چند برابر می کنند تا یارانه را افزایش دهند/ مردم کسانی که وعده دروغ می دهند را تشخیص می دهند

۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۲۲:۰۶:۰۲
کد خبر: ۵۵۶۲۳۶
سلطانی فر:قیمت حامل های انرژی را چند برابر می کنند تا یارانه را افزایش دهند/ مردم کسانی که وعده دروغ می دهند را تشخیص می دهند
وزیر ورزش و جوانان گفت: اگر کسی بخواهد یارانه ای که به مردم پرداخت می شود 2 و 3 برابر شود از محل حامل های انرژی باید پرداخت شود. باید به مردم گفته شود که یک روزی اگر کسی بخواهد یارانه مردم را افزایش دهد حتما باید قیمت بنزین را به 4 برابر افزایش دهد. حتما باید قیمت کالاهای مصرفی مردم را 3 برابر افزایش دهد تا بتواند یارانه ها را افزایش دهد.

به گزارش برنا، دکتر مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان که به اردبیل سفر کرده بود درخصوص نقش مردم در انتخابات ریاست جمهوری صحبت کرد.

سلطانی‌فر در سالن فدک اردبیل در جمع سازمانهای مردم نهاد،با اشاره به نقش تاثیرگذار مردم در انتخابات پیش‌رو اظهار کرد: مردم ما خوب تشخیص می دهند بین کسانی که خدمت می کنند و کسانی که حرف می زنند. من سی و چند سال در مدیریت های مختلف استان ها و در بخش های مختلف کشور حضور داشتم و یقین دارم مردم ما به یک بلوغ سیاسی رسیده اند و سطح آگاهی و درک مردم به ویژه جوانان بسیار بالاست و راه و مسیرها را خوب تشخیص می دهند.

وی در ادامه افزود: مردم ما مسیری و راهی را که در 24 خرداد 1392 آغاز کردند و انتخاب کردند و در 7 اسفند 94 در انتخابات مجلس شورای اسلامی قدم مهم و تاثیرگذاری را در ادامه این مسیر برداشتند در 29 اردیبهشت 1396 این قدم را با عزم و اراده جدی محکم تر و باثبات تر ادامه خواهند داد. من یقین دارم که این مردم فرق قائل هستند بین کسانی که شعار می دهند و کسانی که عمل می کنند، بین کسانی که تلاش می کنند با مردم صادقانه برخورد کنند و کسانی از نزدیک با مشکلات مردم برخورد می کنند و کسانی که به دروغ پراکنی می پردازند و وعده یارانه چند برابری می دهند.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: مردم با شعور و درک بالا انتخاب می‌کنند تا بی جهت در جهت خرید رای مردمی که با عزت و افتخار و با درک بالا گول این حرف ها را نخورند. باید مشخص شود کسی که بخواهد حرف الکی بزند طبیعتا بودجه عمومی کشور افزایش نخواهد داشت و اگر کسی بخواهد یارانه ای که به مردم پرداخت می شود 2 و 3 برابر شود از محل حامل های انرژی باید پرداخت شود. باید به مردم گفته شود که یک روزی اگر کسی بخواهد یارانه مردم را افزایش دهد حتما باید قیمت بنزین را به 4 برابر افزایش دهد. حتما باید قیمت کالاهای مصرفی مردم را 3 برابر افزایش دهد تا بتواند یارانه ها را افزایش دهد.

وی تصریح کرد: این ها مواردی است که مردم با درک بالایی که دارند تشخیص می دهند خادمین خود را و کسانی را که در طول 4 سال گذشته توانستند آرامش و ثبات را به وجود بیاورند، قیمت ارز را تثبیت کنند، طرح تحول سلامت را ایجاد کنند و در زمینه رفع تحریم ها و در راه خروج از رکود قدم های تاریخی بردارند قدم بردارند را انتخاب کنند. در آینده این قدم ها ادامه پیدا خواهد کرد و مسیر سازندگی به درستی طی شده است و به آینده کشور مطمئن هستم و با بلوغ سیاسی که مردم دارند راه درست را انتخاب خواهند کرد. هم در ابعاد سیاسی و ابعاد اقتصادی این مسیر فراهم شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز