مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی مطرح کرد :

استیفای حقوق محرومان از برنامه های کمیته امداد است

۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۰:۱۳:۱۶
کد خبر: ۵۵۶۳۷۰
استیفای حقوق محرومان از برنامه های کمیته امداد است
اولویت اصلی کمیته امداد توانمند سازی مددجویان تحت حمایت است و با حل مشکلات مددجویان در بخش های حقوقی و فرهنگی زمینه توانمندی آنها فراهم می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا مرکزی ؛ تفاهم نامه همکاری کمیته امداد استان مرکزی و مرکز کارشناسان قوه قضائیه به منظور بهره مندی مددجویان تحت حمایت از تخفیفات کارشناسی به میزان ۴۰ درصد از حق تعرفه به امضای طرفین رسید.

قنبر موسی نژاد، مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی با بیان اینکه تعاملات کمیته امداد با مرکز کارشناسان قوه قضاییه در کمک به خانواده های تحت حمایت موثراست ، گفت : یکی از برنامه های کاری کمیته امداد همکاری و تعامل با همه بخش ها در رفع مشکلات مددجویان است که  امیدواریم با افزایش تعاملات شاهد رفع مشکلات محرومان باشیم.

وی با تاکید بر لزوم استیفای حقوق محرومان افزود: اولویت اصلی کمیته امداد توانمند سازی مددجویان تحت حمایت است و با حل مشکلات مددجویان در بخش های حقوقی و فرهنگی زمینه توانمندی آنها فراهم می شود.

موسی نژاد  ضمن تشکر از مرکز کارشناسان قوه قضاییه خاطر نشان کرد : مرکز کارشناسان قوه قضائیه توانسته خدمات خوبی به خانواده های تحت حمایت ارائه کند و امیدواریم این روند همکاری تداوم داشته باشد.

علی محمد سیفی، رئیس هیات مدیره مرکز کارشناسان قوه قضاییه استان نیز در این مراسم ضمن تقدیر از فعالیت های کمیته امداد ، گفت : کمک به محرومان و نیازمندان زکات تخصص و کار ما خواهد بود و در این مسیر تمامی تلاش خود را خواهیم کرد.

وی با اشاره به آمادگی کامل همکاری با کمیته امداد گفت : کمیته امداد کار هنرمندانه ای در سطح جامعه انجام می دهد و اگر سایر دستگاه های اجرایی نیز وظایف خود در زمینه رسیدگی به نیازمندان جامعه را انجام دهند، مشکل نیازمندان برطرف خواهد شد.

شایسته ذکر است، بر اساس این تفاهم نامه که به مدت دو سال منعقد شد مددجویان کمیته امداد از تخفیفات کارشناسی بهره مند شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز