سرپرست ورزش و جوانان استان مرکزی:

راه اندازی خانه جوان استان مرکزی حمایت مسئولان را می طلبد

۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۰:۲۵:۴۴
کد خبر: ۵۵۶۳۹۰
راه اندازی خانه جوان استان مرکزی حمایت مسئولان را می طلبد
سرپرست ورزش و جوانان استان مرکزی بر ضرورت حمایت مسئولان استان در راه‌اندازی خانه جوانان استان تأکید کرد.

 به گزارش خبرگزاری برنا مرکزی؛  عابد حقدادی در جشنواره امید و نشاط جوانان که در سالن ستارگان استان مرکزی برگزار شد، گفت: معرفی حضرت علی‌اکبر (ع) به‌عنوان الگوی جوانان از اقدامات مهمی است که باید در این راستا تمام امکانات را بسیج کرد.

وی تصریح کرد: از 16 تا 22 اردیبهشت‌ماه به‌عنوان روز جوان نام‌گذاری شده است که به همین مناسبت بیش از 120 برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی در سطح استان برگزار می‌شود.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی افزود: جوانان به‌عنوان مهم‌ترین سرمایه اجتماعی کشور هستند که باید بیشتر از این‌ها به آنان توجه شود تا بتوانند در راستای آبادانی کشور گام بردارند.

حقدادی با اشاره به عملکرد اداره ورزش و جوانان در سال‌های گذشته گفت: طی چهار سال اخیر تعداد سمن‌های حوزه جوانان از 12 سمن نیمه فعال به 40 سمن فعال ارتقا پیدا کرده است که خوشبختانه این سمن‌ها در حوزه‌های مختلف از جمله مشاوره‌های قبل و بعد از ازدواج، فرهنگی و هنری و. فعال هستند.

وی با اشاره به بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی خاطرنشان کرد: 17 پروژه عمرانی احداث و 74 مکان ورزشی تعمیر شده و برای اولین بار بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران استان مرکزی با 12 نماینده در بازی‌های آسیایی کره جنوبی حضور داشت.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی بر ضرورت حمایت مسئولان استان در راه‌اندازی خانه جوانان استان تأکید کرد.

در این جشنواره از 19 جوان نخبگان برتر استانی در زمینه‌های علمی، ورزشی، قرآنی، هنری و کارآفرینی تجلیل شد.

 

نظر شما