نمایشگاه دستاوردهای جوانان سازمان های مردم نهاد در ارومیه گشایش یافت

۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۰:۳۷:۲۹
کد خبر: ۵۵۶۴۰۷
نمایشگاه دستاوردهای جوانان سازمان های مردم نهاد در ارومیه گشایش یافت
نمایشگاه دستاوردهای جوانان سازمان های مردم نهاد آذربایجان غربی روز سه شنبه با حضور مدیرکل ورزش و جوانان در محل سالن نمایشگاهی مجتمع فرهنگی هنری ارومیه گشایش یافت.
به گزارش برنا آذربایجان غربی، بمناسبت هفته جوان با حضور عبدالله چمن گلی مدیر کل ورزش و جوانان و جمعی از مدیران استانی نمایشگاه دستاوردها و توانمندیهای جوانان سازمان های مردم نهاد در ارومیه گشایش یافت.
چمن گلی در آیین افتتاح این نمایشگاه با تبریک اعیاد خجسته شعبانیه اعتماد به ظرفیت عظیم جوانان و بهره گیری از تخصص، انرژی و نشاط جوانی و قابلیت های ارزشمند آنان در حوزه های مختلف و مشارکت اجتماعی در اداره امور کشور را یکی از مهمترین رسالت های دولت یازدهم دانست و افزایش شور و نشاط جوانان و همگرایی برای مشارکت های اجتماعی را یکی از برکات آن دانست که افزایش 6 برابری تعداد سمن های جوانان در استان گواه این امر است.
وی با اشاره به نگاه اولویت دار دولت و بخصوص شخص رئئیس جمهور به مسئله جوانان ، دستور ایشان مبنی در تشکیل سازمان ملی جوانان را حرکتی ارزشمند در این راستا دانست و ابراز امیدواری کرد که این نگاه همواره شامل حال این جوانان عزیز گردد تا به حول و قوه الهی شاهد موفقیت های بیشتری در مسیر توسعه و پیشرفت کشور باشیم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان همچنین توجه جدی جوانان استان به تولیدات داخل و زمینه سازی برای تحقق شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان: اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نامگذاری شده است را یکی از مهمترین و بارزترین ویژگی های این نمایشگاه دانست.
محبوب محمودزاده معاون فرهنگی و امور جوانان نیز در این مراسم با اشاره به اجرای بیش از 500 عنوان برنامه مختلف در ایّام هفته جوان گفت: راهی را که برای توسعه مشارکت و همراهی جوانان در مسیر اعتلای کشور در پیش گرفته ایم نیاز به حمایت و توجه جدی به این قشر پویا و توانمند دارد که بخشی از اقدامات مهم و مؤثر دراین راه برداشته شده که البته شاهد موفقیت های ارزشمندی نیز بوده ایم.
وی برگزاری باشکوه جشنواره نشاط و امید جوانان، افتتاح خانه جوانان، نشست جوانان با مسئولین ارشد استانی و صدها برنامه مهم دیگر را از مهمترین برنامه های هفته جوان در سال 96 برشمرد.
بیش از 50 موسسه و سازمان مردم نهاد فعال در بخش ورزش، جوانان و صنایع دستی در این نمایشگاه شرکت کرده اند که 30 موسسه ویژه سازمان های مردم نهاد جوانان و 20 غرفه ویژه صنایع دستی است.
ارائه دستاوردهای جوانان، آشنایی مردم و مسئولان با سازمان های مردم نهاد، شناخت بازار، جذب حمایت مسئولان و مردم، تبادل اطلاعات و تجربه ها ، معرفی سازمان های مردم نهاد و ارائه محصولات تولیدی جوانان، سنجش توان رقابتی مشارکت‌کنندگان از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه به شمار می‌رود.
برگزاری کارگاه‌های آموزشی از جمله برنامه‌های جنبی این نمایشگاه به شمار می‌رود و در این راستا بیش از چهار کارگاه آموزشی تخصصی با موضوعات احیای دریاچه ارومیه، آشنا کردن مردم و جوانان با موضوعات مهم و روز جامعه در محل نمایشگاه به صورت رایگان برگزار می‌شود.
این نمایشگاه تا 23 اردیبهشت سال جاری در معرض بازدید علاقه مندان قرار دارد.

 

نظر شما