طی یک اطلاعیه ؛

پذیرش بدون آزمون مقاطع ارشد و دکتری در دانشگاه لرستان آغازشد

۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۱:۱۹:۴۶
کد خبر: ۵۵۶۴۴۱
پذیرش بدون آزمون مقاطع ارشد و دکتری در دانشگاه لرستان آغازشد
دانشگاه لرستان طی اطلاعیه‌ای از آغاز پذیرش دانشجویان استعداد درخشان به‌صورت بدون آزمون در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ازلرستان ؛دانشگاه لرستان امروز اطلاعیه ای از آغاز پذیرش بدون آزمون در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در این دانشگاه برای سال تحصیلی ۹۷-۹۶ خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است که دانشگاه لرستان در نظر دارد در اجرای آیین نامه ارائه تسهیلات به برگزیدگان علمی برای ورود به دوره های تحصیلی بالاتر و طبق آیین نامه و ابلاغیه های مرتبط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از بین دانشجویان و دانش آموختگان مشمول استعدادهای درخشان (۱۰ درصد برتر) مقطع کارشناسی پیوسته که حداکثر در مدت ۸ نیمسال دانش آموخته می شوند، اقدام به پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد (به صورت بدون آزمون) برای سال تحصیلی ۹۷-۹۶ در برخی رشته ها می کند.

دانشجویان و یا دانش­­ آموختگان مقطع کارشناسی پیوسته استعداد درخشان، که از لحاظ میانگین پس از شش نیمسال و گذراندن سه چهارم کل واحدهای مصوب، در بین مجموع هم ­رشته و هم ­ورودی های خود (شبانه و روزانه) جزء ۱۰ درصد برتر هستند و طی ۸ نیمسال تحصیلی دانش آموخته و یا تا تاریخ ۹۶/۶/۳۱ دانش آموخته خواهند شد؛ می توانند در این فراخوان شرکت کنند.

همچنین رتبه های اول تا پانزدهم مرحله نهایی المپیاد علمی دانشجویی کشور برای ورود به همان رشته می توانند متقاضی شوند و پذیرش دانشجو و یا دانش ‌آموخته دانشگاه ­های پیام نور، غیردولتی، آزاد اسلامی، مجازی، علمی کاربردی، فرهنگیان، پردیس خودگران و پردیس بین الملل، امکان پذیر نخواهد بود.

دانشگاه لرستان همچنین در مقطع دکتری تخصصی در ۲۸ رشته و گرایش نسبت به پذیرش بدون آزمون اقدام کرده است.

متقاضیان ثبت نام در این فراخوان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت دانشگاه لرستان به آدرس http://www.lu.ac.ir مراجعه کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز