معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و داروی کشور:

سلامت مردم و جامعه اولویت اصلی ماست/پیشرفت برنامه های پیشگیری سازمان

۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۱:۳۴:۰۷
کد خبر: ۵۵۶۴۵۵
سلامت مردم و جامعه اولویت اصلی ماست/پیشرفت برنامه های پیشگیری سازمان
رسول دیناروندگفت:اهمیت برنامه های سازمان غذا و دارو زمانی برای ما روشن می شود که انعکاس آن را از بیرون کار می بینیم.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و داروی کشور در سیزدهمین گردهمایی مدیران آزمایشگاههای کنترل غذا و داروی سراسر کشور با تأکید بر اهمیت وظایف سازمان غذا و دارو گفت: اهمیت برنامه های سازمان غذا و دارو زمانی برای ما روشن می شود که انعکاس آن را از بیرون کار می بینیم.

رسول دیناروند با بیان این مطلب افزود: برای نمونه اتفاقاتی که در سال 1392 در مورد ماده غذایی برنج رخ داد و خبر آلودگی این ماده به فلزات سنگین  منتشر شد موج نارضایتی و عدم اعتماد را در بین مردم ایجاد کرد و ما با نظارت و کنترل ویژه ی برنج های وارداتی موضوع را به خوبی کنترل کردیم. وی تصریح کرد: پس از این موضوع و نظارت های صورت گرفته ما پس از مدت کوتاهی شاهد بودیم که حتی یک مورد آلودگی وجود نداشت که این مصداقی از اهمیت برنامه های سازمان است.

دیناروند یادآورشد: این سرمایه اجتماعی که همان آسودگی خیال و اطمینان از سلامت مواد غذایی است به آسانی به دست نیامده است و نتیجه ی تلاش های کلیه ی دست اندرکاران سازمان غذا و دارو است که جای تقدیر دارد.

وی ادامه داد: البته در مسیر این کار مشکلات و موانع زیادی وجود دارد که باید با آنها مقابله کرد.

دیناروند عنوان کرد: سلامت مردم و جامعه اولویت اصلی و هدف ماست و در این راه با هر مانعی مقابله خواهیم کرد.

 معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و داروی کشورخاطر نشان کرد: این که ما می توانیم با موانع مقابله کنیم نتیجه ی اعتماد ما به کارشناسان و پرسنل مان می باشد.

وی با ابراز خرسندی از مسیر رو به پیشرفتی که در راه پیشبرد برنامه های سازمان غذا و دارو به وجود آمده است یادآورشد: این موضوع هیچ گاه میسر نمی شد مگر با تلاش و زحمات کارشناسان سازمان غذا و دارو که جای تقدیر دارد.

دیناروند با اشاره به  پیشرفت های برنامه های پیشگیری سازمان اظهارداشت: این که همه فکر می کنند ما فقط در حوزه درمان فعالیت کرده ایم اشتباه است و رشد ما در برنامه های پیشگیری چشمگیر بوده است و انصافا دستاوردی عظیم است.

وی افزود: صنعت غذا در راه برنامه های پیشگیری که در دنیا جزو بهترین ها بوده است همکاری خوبی با وزارت داشته اند که مایه ی مباهات است.

دیناروند ابراز داشت: من خوشحالم که همه ی ما در این دستاوردها نقش داشته ایم و امیدوارم تداوم داشته باشد.

معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و داروی کشوردرپایان با اشاره به  دستاوردهای بهداشت و درمان در لرستان تصریح کرد: اگر استان لرستان را با چند سال گذشته اش مقایسه کنیم می بینیم که پیشرفت خوبی را داشته است که ان شاالله همچنان تداوم داشته باشد.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز