"روشنی" تاکید کرد:

بیشترین آمار شهدای استان لرستان در عملیات‌ها بود /ضرورت پردازش درست نقش شهدا در ابعاد مختلف

۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۲:۴۴:۳۸
کد خبر: ۵۵۶۵۴۲
بیشترین آمار شهدای استان لرستان در عملیات‌ها بود /ضرورت پردازش درست نقش شهدا در ابعاد مختلف
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان بر ضرورت پردازش درست نقش شهدا در ابعاد مختلف تاکیدکرد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان، مراد روشنی گفت: دانشگاهیان و نخبگان ما باید نسبت به پردازش درست نقش شهدا ورود پیدا کنند این درحالی‌است که این کار توسط دستگاه‌های مختلف فرهنگی نیز باید انجام شود.

وی که  در جلسه هماهنگی برنامه‌های سوم خرداد سخن می گفت با بیان این مطلب افزود: ایام سوم خرداد و فتح خرمشهر با دو عملیات بزرگ بیت‌المقدس و حاج‌عمران در دفاع مقدس هم‌زمان است.

 وی با اشاره به این‌که در عملیات بیت‌المقدس ۱۶۶ نفر از رزمندگان لرستانی شهید شدند، ادامه داد: در عملیات حاج‌عمران استان لرستان بیش‌از ۳۰۰ رزمنده لرستانی جان خود را فدای انقلاب کردند این درحالی است که بیشترین آمار شهدای استان لرستان در عملیات‌ها بود.

 وی با تاکید بر ضرورت پردازش درست نقش شهدا در ابعاد مختلف، اظهار کرد: دانشگاهیان و نخبگان ما باید نسبت به پردازش درست نقش شهدا ورود پیدا کنند این درحالی‌است که این کار توسط دستگاه‌های مختلف فرهنگی نیز باید انجام شود.

روشنی ادامه داد: نمایشگاه عکس «فتح خرمشهر» توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بروجرد، برگزاری بزرگداشت شهدای عملیات بیت‌المقدس در سالن شهدای دورود، تجلیل از خانواده‌های شهدای سوم خرداد در قالب طرح سپاس از دیگر برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در ایام سوم خرداد خواهد بود.

‌مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان گفت: باید کتاب‌هایی که با موضوع شهدا چاپ می‌شوند به‌گونه‌ای باشند که نسل جوان ما به‌عنوان یک کتاب مرجع از آن استفاده کند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز