"فلاح نژاد" مطرح کرد:

نیاز به اعتبار ۷۰۰میلیون تومانی برای چمن شماره ۲ خرم آباد/محاسن زمین چمن مصنوعی دراستان

۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۲:۲۹:۱۸
کد خبر: ۵۵۶۹۳۷
نیاز به اعتبار ۷۰۰میلیون تومانی برای چمن شماره ۲ خرم آباد/محاسن زمین چمن مصنوعی دراستان
رئیس دفتر فنی اداره کل ورزش و جوانان لرستان به خبرنگاران گفت: بازسازی زمین چمن مصنوعی شماره دو خرم‌آباد با توجه به هزینه‌بر بودن در حال حاضر در اولویت کاری اداره کل ورزش و جوانان لرستان قرار ندارد.
به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان،«سجاد فلاح‌نژاد»در گفت وگو با خبرنگاران اظهارداشت: تعویض چمن مصنوعی این زمین 700میلیون تومان اعتبار می‌خواهد زیرا به ازای هر متر چمن مصنوعی باید 100هزار تومان پرداخت شود که تامین این اعتبار سنگین در حال حاضر از عهده اداره کل ورزش و جوانان لرستان خارج است.

وی تصریح کرد: عمده زمین‌های فوتبال لرستان در چند سال اخیر دارای چمن مصنوعی هستند و در همین دهه فجر سال گذشته نیز سه زمین چمن مصنوعی در سه روستای دورود به بهره‌برداری رسید. علاوه بر آن زمین‌های چمن مصنوعی در مجموعه ورزشی تختی دورود، دوره و چگنی، نور‌آباد و قرعلیوند نیز احداث شده‌اند.

فلاح نژاد عنوان کرد: چمن مصنوعی با وجود اینکه هزینه بیشتری نسبت به چمن طبیعی دارد اما محاسن زیادی دارد و همین محاسن ما را مجاب به سرمایه‌گذاری برای ایجاد زمین‌های چمن مصنوعی در سطح استان کرده است.

 
 رئیس دفتر فنی اداره کل ورزش و جوانان لرستان یادآورشد: 50 درصد هزینه‌ای که برای ایجاد یک زمین چمن مصنوعی در یک منطقه صرف می‌شود فقط مختص خرید چمن است و با توجه به گران بودن آن و همچنین محدودیت اعتبارات در حال حاضر برنامه‌ای برای بهسازی زمین شماره دو نداریم. همه ساله اعتباراتی از محل ملی و استانی به مجموعه ورزشی تختی خرم‌آباد اختصاص پیدا می‌کند، اگر اعتبارات در سال آینده مناسب باشد می‌توانیم در این زمینه نیز گام برداریم.
 
 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز