استاندار آذربایجان شرقی:

مقدمات جهش اقتصادی و افزایش تولید و اشتغال در استان فراهم شده است

۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۵:۱۹:۱۷
کد خبر: ۵۵۷۰۱۹
مقدمات جهش اقتصادی و افزایش تولید و اشتغال در استان فراهم شده است
استاندار آذربایجان شرقی گفت: با اقدامات سه سال گذشته در استان، مقدمات یک جهش اقتصادی که نتیجه آن افزایش تولید و اشتغال است در سال جاری فراهم شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، اسماعیل جبارزاده در دیدار رؤسای اتاق‌های بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی شمال‌غرب کشور با وی، گفت: در سال 95 بیش از یک‌هزار مورد از مشکلات واحدهای تولیدی با حضور مدیران استان در محل واحدها مطرح و هرآن‌چه مانع تولید بود احصا شد.

وی با بیان اینکه نبود سرمایه در گردش یکی از مهم‌ترین مشکلات واحدهای تولیدی بود، گفت: سال گذشته در آذربایجان شرقی بنا بود که 515 واحد را از نظر سرمایه در گردش و نقدینگی تأمین کنیم که بیش از برنامه و برای 718 واحد، تسهیلات ارائه شد.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به نقش اتاق‌های بازرگانی در اقتصاد و اشتغال، اظهار کرد: در سال گذشته کارهای ارزشمندی با همدلی و همکاری بین بخش خصوصی و دولتی در استان انجام گرفت.

وی با اشاره به برگزاری جلسات هم‌اندیشی اتاق‌های بازرگانی استان‌های اردبیل، زنجان، همدان، آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی در هر ماه گفت: امیدواریم نتیجه این جلسات منجر به رفع مشکلات صنایع و تولید کنندگان شود.

استاندار آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود مشارکت حداکثری در انتخابات را نشان‌دهنده قدرت نظام و ملت ایران ذکر کرد و گفت: حضور هرچه بیشتر مردم در پای صندوق‌های رأی، اقتدار ملی، توسعه اقتصادی و توسعه ارتباطات را به دنبال دارد.

جبارزاده با اشاره به نقش بخش خصوصی و اتاق‌های بازرگانی در جلب مشارکت مردم، گفت: انتخابات یکی از ابزارهایی است که نشان‌دهنده اقتدار ملت ایران اسلامی به جهانیان می‌باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز