کریم ملک آسا

دولت تدبیر زلزله هشت ساله و ویرانی های دولت گذشته را ترمیم کرد /برجام بزرگترین افتخار تاریخ ایران است

۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۲:۵۶:۲۳
کد خبر: ۵۵۷۲۰۶
دولت تدبیر زلزله هشت ساله و ویرانی های دولت گذشته را ترمیم کرد /برجام بزرگترین افتخار تاریخ ایران است
عضو شورای هماهنگی حامیان مردمی دولت گفت :پس از زلزله هشت ساله و ویرانی های آن، کار دولت تدبیر و امید چهار سال تمام آواربرداری بود و در چهار سال آینده با همت مردم بنا را احداث خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،کریم ملک آسا پنجشنبه شب در محل ستاد مرکزی دکتر حسن روحانی در شهرستان دورود ، افزود: به دلیل اینکه منافع برخی ها با برجام و این پیروزی بزرگ به خطر افتاد با آن مخالفت کردند.
وی با تاکید بر لزوم حضور حداکثری مردم در انتخابات برای تعیین سرنوشت و آینده فرزندان خود گفت: آرای خاکستری که وجود دارد باید برای مقابله با دروغ به صحنه بیایند.
وی با بیان اینکه در کشور دوران مختلفی از جمله دوران جنگ هشت ساله، دوران سازندگی و پس از آن دوران اصلاحات و گفت و گوی تمدن ها وجود داشته، وکشور در دوره اصلاحات آرامش را به دست آورد اظهارکرد: پس از آن دوران یک توفان بنیان کن هشت سال کشور را زیر و رو کرد.
ملک آسا تصریح کرد: در دوران هشت ساله دولت نهم و دهم ارتباط ما با دنیا قطع شد و مشکلات اقتصادی فراوانی بوجود آمد.
وی افزود: قطعنامه های مختلفی در این دولت ها علیه ملت ایران صادر و مشکلات فراوانی در جامعه ایجاد شد.
عضو شورای هماهنگی حامیان مردمی دولت با تأکید بر اینکه دولت تدبیر و امید برای اعتلای کشور سر کار آمد، گفت: مردم با حضور حداکثری پای صندوق های رأی مانع از تکرار آن هشت سال خواهند شد.
ملک آسا بیان داشت: پس از زلزله هشت ساله و ویرانی های آن، کار دولت تدبیر و امید چهار سال تمام آواربرداری بود و در چهار سال آینده با همت مردم بنا را احداث خواهد کرد.
وی با بیان اینکه برخی نگذاشتند کشور در گردشگری موفق باشد، افزود: گردشگری مهمترین منبع درآمد اقتصادی هر کشوری است که متأسفانه برخی با حرکت نابخردانه حمله به سفارت عربستان حضور گردشگران در کشور را قطع کردند.
وی اظهار کرد: کسانی که این روزها قول ایجاد اشتغال و افزایش یارانه را می دهند درصدد دزدیدن آرای مردم هستند.
ملک آسا با بیان اینکه این روزها هر موبایل یک ستاد و یک بلندگو است که نمی توانند آن را قطع کنند افزود: اگر از ابتدا شبکه های اجتماعی و موبایل در اختیار برخی ها بود آنها را مسدود می کردند.
وی ادامه داد: برای داشتن ایرانی آباد و آزاد به منظور حضور در انتخابات همه با هم به صحنه خواهیم آمد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز