امام جمعه موقت خرم‌آباد:

انتخاب ریاست جمهوری یعنی انتخاب کل مدیران کشور

۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۴:۱۱:۱۲
کد خبر: ۵۵۷۲۳۴
انتخاب ریاست جمهوری یعنی انتخاب کل مدیران کشور
امام جمعه موقت خرم‌آباد گفت: انتخاب ریاست جمهوری فقط انتخاب فرد نیست بلکه انتخاب کل مدیران کشور است و لذا از اهمیت بالایی برخوردار است.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان، حجت الاسلام قاسم متقی‌نیا در خطبه‌های نماز جمعه این هفته خرم‌آباد در مصلی الغدیر ضمن تبریک ولادت امام عصر(عج) بیان داشت:امام زمان منتظران صالح را نیاز دارد،بنابراین برای کسب تقوا و صلاحیت باید تلاش کنیم.

وی ارتباط با مهدویت را قدرتی فوق هسته‌ای و رمز موفقیت مسلمانان و رسیدن به جامعه مطلوب دانست و افزود: در سالگرد اعلام موجودیت رژیم اشغاگر قدس قرار داریم و بدون تردید این رژیم اولین دشمن مسلمانان است.

امام جمعه موقت خرم‌آباد گفت:ایجاد ناامنی هدف اول رژیم اشغالگر قدس است که در برخی کشورها موفق شدند اما به لطف امام زمان و وحدت مردم و وجود با برکت رهبری، موفق به ایجاد نا امنی در کشور ما نشدند اما به دنبال فتنه سازی از سخنان برخی افراد در داخل کشور هستند.

وی ادامه داد:هدف میان مدت دشمن، شکست اقتصادی ایران و نا امید کردن مردم است و هدف بلند مدت دشمن از بین بردن نظام جمهوری اسلامی است و راه مقابله با دشمن پیروی از قانون و اجرای آن است.

متقی‌نیا ابراز داشت:در مقطع سرنوشت ساز و پیچ تاریخی تعیین سرنوشت در کشور، سخنانی که دشمنان را امیدوار کرده و  نا امنی‌ها بوجود آورد دشمن را امیدوار کند.

وی خاطرنشان کرد:انتخابات امسال یک تفاوت با دوره‌های دیگر دارد،و در حقیقت انتخاب ریاست جمهوری انتخاب فرد نیست بلکه انتخاب مدیران کل کشور است و لذا از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی به شاخص‌های فرد اصلح از نگاه مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت:شرکت در انتخابات یک ضرورت عقلی و شرعی است که در انتخابات باید دقت در شاخص‌ها و تفکر و تعقل در جمع بندی داشت.

خطیب نماز جمعه خرم‌آباد گفت:باید دید چه کسی در مدیریت اجرایی توانمندتر است و آیا کسی که در طول شبانه روز چند بار زیر سرم می‌رود مدیر توانمندی است?

وی داشتن برنامه مبارزه با تبعیض و بی عدالتی و توجه به اقتصاد مقاومتی و نیازهای کشور را از شاخص‌های کاندیداهای اصلح برشمرد و افزود:در انتخابات شوراها نیز باید به این سمت برویم که مسابقه بنز زدن و عکس گرفتن و فیگور گرفتن ، در رای جمع کردن تاثیر نداشته باشد.

متقی‌نیا به تعداد بالای نامزدهای انتخابات شورای شهر در خرم‌آباد اشاره و عنوان کرد:حالا که این قدر عاشقان به خدمت داریم اگر این همه هزینه نجومی در تبلیغات در دهستان‌های محروم و یا 5 منطقه محروم خرم‌آباد هزینه می‌شد بهتر بود،و ای کاش این هزینه‌ها در راستای خدمت رسانی و کمک به محرومان انجام می‌شد نه در تبلیغات بی حساب و کتاب و گزاف.

امام جمعه موقت خرم‌آباد در پایان ضمن تبریک هفته هلال احمر گفت:تلاش برای آموزش مردم هزینه مردن نیست و سرمایه گذاری است و لذا از همه انتظار می رود طرح پیشگیری از خدمات را کمک و تقویت کنند.

 

نظر شما