"روشنی " عنوان کرد:

معرفی ۲۴۰ فقره درخواست جهت دریافت وام به بانک ملی

۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۲:۲۱:۲۲
کد خبر: ۵۵۷۵۷۲
معرفی  ۲۴۰ فقره درخواست جهت دریافت وام به بانک ملی
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان گفت:بانک ملی در سالهای اخیر کمک حال بنیاد و خانواده ها بوده است.

به گزارش خبرگزاری برنا ازلرستان؛ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در دیدار با مدیرعامل شعب بانک ملی لرستان از زحمات وی و مجموعه بانک ملی در خدمت رسانی به خانواده شهدا و ایثارگران قدردانی کرد.

مرادروشنی گفت: بانک ملی در سالهای اخیر کمک حال بنیاد و خانواده ها بوده است. خانواده شهدا ذی حق هستند و ما توان نه گفتن به خانواده ها را نداریم.

وی افزود: بخشی از تسهیلات سوددار و قرض الحسنه که به خانواده ها پرداخت شده بخشی از مشکلات خانواده ها را برطرف نموده، تسهیلات مسکن، اشتغال که جمعاً در سال گذشته 240 فقره درخواست جهت دریافت وام به بانک ملی معرفی شدند که مساعدت لازم با آنان انجام گرفت.

بیژن مقدم بیرانوند، مدیرعامل شعب بانک ملی لرستان نیز در این دیدار گفت: ما بخاطر باورهایمان این مسیر را انتخاب کرده ایم و هرکه در راستای اعتقاد و باورش قدم بردارد منتی بر دیگران ندارد و قشری بهتر از ایثارگران برای خدمت رسانی نیست.

وی در ادامه افزود: خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران عبادت است و در این راستا نیاز به تبلیغ نداریم. کار خوب در بهترین حالات خیر و برکت خود را نشان می دهد و به لطف خدا اگر گرهی از کار مردم باز شود اثر مطلوبی در بین جامعه خواهد داشت.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز