با حضور معاون استاندار تهران:

همایش بزرگ شوراهای شهرستان قدس برگزار شد

۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۴:۵۵:۰۲
کد خبر: ۵۵۷۷۱۹
همایش بزرگ شوراهای شهرستان قدس برگزار شد
فرماندار شهرستان قدس گفت، امروز انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهرو روستا را پیش رو داریم ، انتخاباتی که جهت تقویت مبانی جمهوری اسلامی و تقویت مردم سالاری دینی است که در عرصه داخلی انتخابات نقطه اصلی خواسته های شما ملت شریف است .

به گزارش خبر گزاری برنا در استان تهران، به مناسبت میلاد منجی عالم بشریت مراسم جشن و همایش شوراه با حضور دکتر چاوشی معاون سیاسی استاندار ، فرماندار ، مسولین و مردم شریف شهرستان قدس پیش از ظهر روز شنبه در سالن بزرگ آمفی تئاتر باغ ملی شهر قدس برگزار شد.

بر پایه این خبر، در این جلسه سید مهدی محمدی فرماندار شهرستان قدس گفت : همانطور که در آستانه یک واقعه سیاسی و اجتماعی بزرگ و سرنوشت ساز قرار گرفته ایم .این واقعه سیاسی به اعتقاد بنده میراث حضرت امام خمینی (ره) است که با تدوین قانون اساسی شروع شده که یکی از اصول قانون اساسی اشاره به شوراها و عزم راسخ در این زمینه دارد .

محمدی گفت : در موقعیت های خطیری مثل جنگ ما برگزاری انتخابات را شاهد بودیم و با مشارکت حداکثری مردم روبرو شدیم همانگونه که امروز انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهرو روستا را پیش رو داریم ، انتخاباتی که جهت تقویت مبانی جمهوری اسلامی و تقویت مردم سالاری دینی است که در عرصه داخلی انتخابات نقطه اصلی خواسته های شما ملت شریف است .

عالی ترین مقام دولت در شهرستان قدس افزود،  انتخابات شهرستان الحمد الله با همکاری هیئات اجرایی و هیئات نظارت  با تعامل خوبی انجام شده و با حضور شبانه روزی دادستان محترم و نیروی انتظامی اقدامات خوبی صورت گرفته است .

وی در پایان سخنانش گفت : در سطح شهرستان 120 شعبه داریم و 6 شعبه روستایی 143 کاندایدا که 3 نفر انصراف داده اند و در روستا ها هم 66 نفر به عنوان کاندیدا حضور دارند .

فرماندار ادامه داد : کلاسها و مانور های آموزشی انجام شده  و دستگاه ها ی الکترونیک و نشست های مختلف در حوزه انتخابات انجام شده است که امیدوارم بتوانیم بستری آماده کنیم که مردم با حضور خودشان و با انتخاب فرد اصلح حماسه ای با شکوه را رقم بزنند .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز