رئیس شورای اصلاح طلبان استان قزوین:

مردم به انحصار اصولگرایان در شورای شهر پایان دهند

۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۰:۳۲:۰۸
کد خبر: ۵۵۷۸۵۴
مردم به انحصار اصولگرایان در شورای شهر پایان دهند
رئیس شورای اصلاح طلبان استان قزوین با اشاره به انتشار لیست 9 نفره اصلاح طلبان استان قزوین برای انتخابات گفت: مردم فهیم قزوین به مسائل اشراف دارند و با انتخاب درست به انحصار چندین ساله اصولگرایان در شورای شهر قزوین پایان خواهند داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، حجت الاسلام سیدناصر قوامی رئیس شورای اصلاح طلبان استان قزوین اظهارکرد: لیست 9نفره اصلاح طلبان برای حضور در انتخابات شورای شهر قزوین حاصل تلاش دوماهه شورای اصلاح طلبان استان بود که در قالب برگزاری ده ها جلسه و صحبت و بررسی به این جمع بندی رسیدیم و وقت آن رسیده تا مردم با بصیریت خود به انحصار 16ساله طیف خاص در شورای شهر قزوین پایان دهند.

حجت الاسلام قوامی با تاکید بر شایستگی همه اصلاح طلبان برای قرارگرفتن در این لیست یادآورشد: این 9 نفر از بین 60-50 نفر گلچین شدند که امیدواریم با راهیابی آنها به صحن شورا شاهد تحولی عظیم در ساختار شهر قزوین باشیم.

وی با بیان اینکه این افراد کار انفرادی نخواهند کرد و روی خرد جمعی تاکید داریم اضافه کرد: بیش از یک دهه، شورا در اختیار طیف خاص بود و مشاهده می کنیم که شهر در شأن مردم و مرکزیت قزوین نیست و برخی استان هایی که پس از ما استان شدند دارای ورودی و خروجی های منظم تری هستند.

رئیس شورای اصلاح طلبان استان قزوین بر پایان انحصار طیف خاص در شورای شهر قزوین تاکید کرد و ادامه داد: همه اعضای لیست اصلاح طلبان استان قزوین دارای تخصص هستند و درصورت انتخاب می توانند گره های کور شهر را باز کنند.

حجت الاسلام قوامی اذعان کرد: مردم باید افرادی را انتخاب کنند که به فکر رانت خواری و منافع شخصی نباشند تا آنها هم شهرداری مقتدر و نظارت پذیر را انتخاب کنند و شورایی تشکیل شود که ناظر عملکردها باشند و دنباله روی شهردار نباشند. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز