روحانی ایران را برای صد در صد ایرانیان می‌خواهد

۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۴:۲۰:۳۸
کد خبر: ۵۵۸۲۵۱
روحانی ایران را برای صد در صد ایرانیان می‌خواهد

من به آقای دکتر روحانی رای می‌‌دهم برای عدم بازگشت احمدی‌نژادیسم و عوام‌گرایی. از نظر من، شخصیت آقای روحانی از جامعیت برخوردار است و بر کل شئون جامعه و در عرصه‌ی داخلی و خارجی تسلط کافی دارند.

به ایشان رای می‌دهم چون به آزادی‌های فردی و اجتماعی اعتقاد دارند که مهم‌ترین دلیل آن منشور حقوق شهروندی است که انشاا... به‌طور کامل اجرا می‌شود.

به آقای روحانی رای می‌دهم چون ایشان در دولت اول خود، برای فعالیت تشکل‌های غیردولتی فضای باز ایجاد کردند. در این مدت، رشد سمن‌ها خیلی چشمگیر و اثربخش بوده وباعث تقویت سرمایه‌های اجتماعی و مسوولیت‌پذیری عمومی شده است.

به آقای روحانی رای می‌دهم چون ایران را برای همه‌ی ایرانیان می‌خواهند و عوام‌فریبی نمی‌کند، چون به توانمندسازی افراد، بیش‌تر از توزیع پول و منابع اعتقاد دارند.

به ایشان رای می‌دهم چرا که آقای روحانی نگاه ویژه‌ای به محرومان و طبقات فرودست دارد و کمک‌های هدفمندی به این اقشار کرده است؛ اعم از کمک‌های نقدی و توزیع بسته‌های تغذیه‌ای به‌ویژه در روستاها.

من، طرح تحول سلامت و بیمه همگانی دولت آقای روحانی را یک خدمت ماندگار از ایشان می‌دانم که به ویژه در جوامع روستایی بسیار موفق و اثربخش بوده است.

به آقای روحانی رای می‌دهم چون ایشان به حقوق زنان احترام می‌گذارد و به توسعه‌ی اقتصادی و اجتماعی این قشر اهتمام دارد. به آقای روحانی رای می‌دهم چون دولت ایشان در چهار سال گذشته، در زمینه‌ی آب، محیط زیست، منابع طبیعی و کشاورزی صادقانه و شفاف عمل کرده است.

 به آقای روحانی رای می‌دهم چون در دولت تدبیر و امید رشد کشاورزی در تمام زمینه‌ها چشمگیر بوده است.

با وجود خشکسالی‌های متمادی و تغییرات اقلیمی و محیطی، برنامه‌های آب، محیط زیست، منابع طبیعی و کشاورزی طبق برنامه‌های مدون رو به جلو حرکت می‌کند. با تداوم این برنامه‌ها، امیدوار هستیم که در پایان ریاست‌جمهوری دوازدهم، شاخص‌های مرتبط به طور چشمگیری بهبود یابد.

 ایشان رای می‌دهم چون با قوا تعامل مثبت و بدون حاشیه‌سازی داشته است. کابینه‌ی دکتر روحانی، عصاره‌ی مدیریت‌های کلان کشور در بعد از انقلاب بوده است که در دولت دوازدهم حتما کارآمدتر خواهد شد.

زیربناهای آی.تی کاملا فراهم شده که نتیجه‌ی آن توسعه‌ی فضای کسب‌وکار و توسعه‌های فرهنگی و اجتماعی خواهد بود.

اساس رای من به دکتر روحانی برمنبای کاردانی، صداقت، اقتدار، شجاعت و همه‌جانبه‌نگری ایشان است. آقای روحانی با تنش‌زدایی در داخل و به‌ویژه خارج، فضای آرام و مطمئنی ایجاد کرده است که زمینه‌ساز توسعه‌ی همه‌جانبه بوده و امید و نشاط به دنبال داشته است.

اطمینان دارم با تداوم ریاست‌جمهوری آقای روحانی، کشاورزی معیشتی ایران به کشاورزی توسعه‌یافته و رقابتی تبدیل خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز