فرماندار پیشوا از ستاد تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی بازدید کرد/ لزوم پرهیز از شائبه افکنی از سوی هواداران نامزدها

۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۴:۴۴:۳۰
کد خبر: ۵۵۸۳۰۳
فرماندار پیشوا از ستاد تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی بازدید کرد/ لزوم پرهیز از شائبه افکنی از سوی هواداران نامزدها
فرماندار پیشوا از ستادهای رسمی انتخاباتی نامزدهای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای اسلامی بازدید کرد و مسئولان آنها را ملزم به رعایت قوانین و مقررات انتخاباتی دانست.

به گزارش  خبر گزاری برنا در تهران، محمدکرم محمدی در دیدار سرزده با مسئولان ستاد تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی که با حضور سیدعابد سلیمانی مسئول حراست فرمانداری و رئیس کمیته امنیتی، حراست و استعلامات ستاد انتخابات شهرستان پیشوا صورت گرفت، بر ضرورت قانونمداری و حفظ اخلاق از سوی نامزدها و هواداران آنها تاکید کرد.

رئیس حوزه انتخابیه شهرستان پیشوا بیان داشت: تلاش همه باید در راستای حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای باشد و ستادهای انتخاباتی با شورآفرینی در چارچوب اخلاق و انصاف و با پرهیز از تخریب و شائبه افکنی،  مردم را به حضور گسترده در روز انتخابات دعوت کنند.

وی افزود: طرفداران و هواداران، با محور قرار دادن اصول اخلاقی و دینی از نامزد مورد نظر حمایت کنند و به طوری جدی از تبلیغ علیه نامزدها و هر گونه هتک حرمت و حیثیت آنان خودداری نمایند.

فرماندار پیشوا در پایان گفت: به طور حتم مردم در این دوره از انتخابات نیز به مانند دوره های پیشین مشارکت گسترده و با شور و نشاطی را در پای صندوق های رای خواهند داشت و با این حضور، تداوم و استمرار نظام جمهوری اسلامی را تضمین خواهند کرد.

پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در روز جمعه، 29 اردیبهشت‌ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

 

نظر شما