حجت الاسلام قربانپور:

هوشیاری سربازان گمنام امام زمان(عج) امنیت کشور را رقم زده است

۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۴:۴۵:۰۳
کد خبر: ۵۵۸۳۰۵
هوشیاری سربازان گمنام امام زمان(عج) امنیت کشور را رقم زده است
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: بخش مهمی از امنیت امروز نظام جمهوری اسلامی به واسطه رشادت، هوشیاری و مسئولیت پذیری سربازان گمنام امام زمان(عج) محقق شده است.

 به گزارش خبرگزاری برنا مرکزی ؛  حجت الاسلام صفر قربانپور با اشاره به فرارسیدن سالروز ولادت حضرت قائم(عج) و پاسداشت سربازان گمنام امام زمان(عج)، اظهار داشت: سربازان گمنام امام زمان(عج) از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون در پشتیبانی از نظام اسلامی در مواجهه با توطئه های دشمن در فضای سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و... نقش مهمی ایفا کرده و ثابت کرده اند که نگاهی متعهدانه نسبت به وظایف خود دارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی افزود: سربازان گمنام امام زمان(عج) کارگزارانی هستند که دفاع و پشتیبانی از نظام اسلامی و ولایت فقیه را بر عهده دارند و به صورت غیرعلنی، خدمات بزرگ و ارزشمندی را به نظام اسلامی انجام داده اند.

وی با بیان اینکه امنیت جمهوری اسلامی امروز در جهان زبانزد است، بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران هم اینک در منطقه و حتی در مقایسه با بسیاری از کشورهای پیشرفته دنیا مکانی امن است و این امنیت مرهون ولایت فقیه به عنوان محوریت این نظام و همچنین تلاش نیروهای متعهد، مکتبی، دلسوز و از جان گذشته ای است که به این آب و خاک و مردم آن علاقمند بوده و تلاش دارند امنیت را در جای جای کشور برقرار کنند.

حجت السلام قربانپور تصریح کرد: یکی از مهمترین اقدامات در زمان انتظار ظهور، دفاع از حکومت اسلامی و ولایت فقیه و برقراری امنیت در جامعه اسلامی به منظور فراهم سازی شرایط تببین فرهنگ مهدوی است که سربازان گمنام در برقراری این اقتدار و امنیت نقش موثری دارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی ادامه داد: امروز دشمنان برای آن که به نظام اسلامی آسیب وارد کنند از هیچ اقدام سیاسی، اقتصادی، فرهنگی فروگذار نمی کنند و به همین سبب هوشیاری مجریان و کارگزاران حکومت اسلامی اهمیت دوچندان یافته است.

وی اضافه کرد: سربازان گمنام امام زمان(عج) در خنثی‌سازی نقشه ها و توطئه های دشمنان نظام اسلامی نقش اساسی دارند و بخش مهمی از امنیت امروز کشور مرهون رشادت و هوشیاری آنان است.

حجت الاسلام قربانپور با اشاره به لزوم تبیین فرهنگ مهدوی در فضای بین المللی اظهار داشت: جریان حاکمیت مهدوی باید از جمهوری اسلامی فراتر رود و به صورت جهانی تبیین شود و با توجه به ابزارهای مختلف ارتباطی که امروز در دست داریم انجام این مهم امر غیرممکنی نیست، البته باید برای تحقق آن همت کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی افزود: فرهنگ انتظار باید فرهنگی همراه با پویایی و تحرک در مسیر تبیین فرهنگ مهدوی باشد و در این صورت است که شرایط ظهور امام زمان(عج) فراهم می شود، بنابراین همه ما تکلیف مهمی در راستای ترویج و تبیین فرهنگ مهدویت داریم.

 

 

 

 

نظر شما