حقوقدان و فعال سیاسی اصلاح طلب :

اصلاح طلبان در انتخابات با انتخاب مجدد روحانی کشور را در مسیر توسعه حمایت کنند

۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۴:۵۷:۱۸
کد خبر: ۵۵۸۳۳۱
اصلاح طلبان در انتخابات  با انتخاب مجدد روحانی کشور را در مسیر توسعه حمایت کنند
حقوقدان و فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: شورای اصلاح طلبان در هر شهری از استان لرستان خواست تشدد آرا را کنار بگذارند و در انتخابات ریاست جمهوری با انتخاب مجدد روحانی کشور را در مسیر توسعه حمایت کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،بهزاد مومنی مقدم عصر شنبه در جمع مردم بروجرد در ستاد دکتر روحانی افزود: درانتخابات پیش روبا 2 رویکرد بازگشت به عقب وحرکت در مسیر توسعه روبرو هستیم.
وی اظهارکرد: همه ما درمقابل اجتماع و زندگی مسئولیت داریم؛ انسان های بزرگ در زندگی اجتماعی خود محکوم به مبارزه اند و باید برای پیشرفت و توسعه، جامعه و ایجاد رفاه و آسایش مبارزه کنند.
حقوقدان اصلاح طلب افزود: اندیشه ما باید توسعه و پیشرفت محور باشد و مسئولان باید توسعه اندیش باشند.
وی با بیان اینکه شرایط فعلی کشور به ثبات نسبی رسیده است، گفت: هیچ کس فراموش نمی کند در یک دوره هشت ساله تحریم ها و قطعنامه های بسیار وحشتناک بین المللی علیه ایران وضع و حقوق شهروندی پایمال شد.
وی ادامه داد: به لطف خداوند و حمایت مسئولان اصلاح طلبان در سال 92 همه با هم مسیری را آغاز کردیم که منجر به تغییر اوضاع کشور شد.
این فعال اصلاح طلب تاکید کرد: در وضعیت کنونی همه با هم برای ایران آزاد و برای اسلام دکتر روحانی را انتخاب می کنیم.
وی افزود: هر تغییری با انتخابات میسر است از مسیر انتخابات به تغییرات می رسیم زیرا تک تک ما برای ساختن ایران مسئولیت داریم.
عضو شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان لرستان گفت: در اوضاع کنونی عده ای با همان شعارهای قبلی در دولت های گذشته در قیافه و مدل جدید به صحنه آمده اند.
وی افزود: کسی که در دستگاه قضایی بوده باید تکلیف حوزه امنیت، حقوق شهروندی و مبارزه با فساد را گزارش کند؟ این افراد باید اعلام کنند در چند دهه که مسئولیت داشته اند چه کرده اند؟
وی اظهار کرد: کسانی که در این حوزه هستند اعلام می کنند عقل ما با فساد جور در نمی آید؛ بعد از کلی مبارزه با اینکه بزرگترین و فاسدترین دولت تاریخ ایران را به مردم تحویل دادند چطور فکر می کنند مردم دوباره به آنها اعتماد می کنند.
وی افزود: در شرایط فعلی همه می بینید بخش عمده ای از دوستان اصولگرایان به کمپین آنها پیوسته اند؛ از این تریبون از آنها دعوت می کنیم برای توسعه ایران، برای پیشرفت ایران دوستان اصولگرا به کمپین ما بپیوندند.
مومنی مقدم گفت: کسانی که شعار افزایش یارانه می دهند دروغ می گویند و هیچ حرکتی نمی توانند انجام دهند.
وی از شورای اصلاح طلبان در هر شهری از استان لرستان خواست تشدد آرا را کنار بگذارند و در انتخابات ریاست جمهوری با انتخاب مجدد روحانی کشور را در مسیر توسعه حمایت کنند.
مومنی مقدم گفت: امید است در 29 اردیبهشت با همدلی ترغیب مردم با اکثریت آرا روحانی را در مسند ریاست جمهوری تثبیت کنیم.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت ماه به صورت همزمان برگزار می شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز