مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری خرم‌آباد :

نقش تاثیرگذار سازمان فرهنگی شهرداری در شادابی اجتماعی

۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۵:۱۶:۴۵
کد خبر: ۵۵۸۳۵۶
نقش تاثیرگذار سازمان فرهنگی شهرداری در شادابی اجتماعی
مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری خرم‌آباد با اشاره به اینکه خرم‌آباد یکی از شهرهای تاریخی ایران است، بر نقش تاثیرگذار و جایگاه مهم شهرداری به عنوان ستونی برای ارائه خدمات و ایجاد شادابی اجتماعی در حوزه‌های فرهنگی و ورزشی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،«مسعود ارمغان» گفت: توسعه همه جانبه و پایدار زمانی عملی خواهد شد که شهروندان از نوع خدمات اطلاع کامل و به موقع داشته باشند و از عملکرد نهادی متولی مانند شهرداری که در قالب سازمان‌های خدمات رسان است، آگاهی داشته باشند.
وی افزود: با توجه به پیشینه تاریخی‌، مذهبی و فرهنگی خرم‌آباد، برنامه‌ریزی در راستای رضایت‌مندی شهروندان از سوی سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری ضروری است.
ارمغان عنوان کرد: سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری خرم‌آباد در زمینه ایجاد رضایت شهروندان خرم‌آبادی گام‌های موثری می‌تواند بردارد که از جمله آنها می‌توان به اجرای برنامه‌های موسیقی زنده اصیل لری و تکریم از هنرمندان اشاره کرد.
این مسئول در شهرداری خرم‌آباد تاکید کرد: یکی از مهم‌ترین اولویت‌های این سازمان اجرای برنامه‌هایی است که در طول سال با اجرای آن‌ها روحیه‌ای شاداب در شهروندان ایجاد شود.
مدیرعامل سازمان فرهنگی شهرداری با اشاره به این مطلب که یکی از اهداف سازمان ارتقای سطح فرهنگ و افزایش مهارت شهروندان است، افزود: در تلاش هستیم با حفظ انضباط و اخلاق اجتماعی و تقویت هویت دینی و ملی گام‌های موثری برای فراهم کردن زمینه مشارکت شهروندان برداریم. زمانی می توان گفت جامعه‌ای سالم است که نشاط و شادابی میان شهروندان آن وجود داشته باشد؛ بنابراین همه باید در این زمینه تلاش جدی داشته باشیم.

 

نظر شما