معاون اقتصادی استاندارخبر داد:

تمدید بخشش جرایم تسهیلات بانکی تا پایان اردیبهشت ماه

۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۵:۵۴:۰۲
کد خبر: ۵۵۸۳۸۶
تمدید بخشش جرایم تسهیلات بانکی تا پایان اردیبهشت ماه
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین از تمدید بخشش جرایم تسهیلات بانکی تا پایان اردیبهشت ماه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، منوچهر حبیبی معاون اقتصادی استاندار قزوین شنبه شب در نشست شورای بانک های استان قزوین افزود: بخشش جرایم تسهیلات بانکی تا اولویت سوم و سود بانک های ملی، تجارت، صادرات، سپه و کشاورزی تا سقف یک میلیارد ریال تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری تمدید شد.

وی خاطرنشان کرد: از مدیران عامل بانک های استان تقاضا می شود مانند سال گذشته شتاب بیشتری را در حوزه پرداخت تسهیلات داشته باشند تا شاهد تقویت هرچه بیشتر بخش صنعت و کشاورزی باشیم.

حبیبی ادامه داد: از بین 33استان و منطقه آزاد، قزوین در بخش پرداخت تسهیلات به بخش تولید پس از استان های اصفهان، خراسان رضوی، تهران، مازندران، آذربایجان شرقی، گیلان و مرکزی قرار دارد.

معاون اقتصادی استاندار با اشاره به تسهیلات بهین یاب گفت: بانک های عامل استان در خصوص بررسی دوباره واحدهایی که در سایت بهین یاب ثبت نام کرده اند باید تلاش بیشتری داشته باشند تا اگر واحدی شرایط پرداخت را نداشته باشند، به سایر موارد رسیدگی شود.

وی ادامه داد: اقدام های لازم در خصوص پرداخت تسهیلات در نظرگرفته شده به خانواده های معزز شاهد و ایثارگر باید به طور جدی تر و سریع تر ادامه یابد و برای ابلاغ مابقی سهمیه بنیاد شهید و امور ایثارگران و بهزیستی نیز باید تدابیر لازم از سوی بانک های عامل اندیشیده شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین در پایان با اشاره به بهسازی و نوسازی واحدهای مسکن روستایی، گفت: توقع ما از بانک مسکن در این زمینه بیشتر است و مدیران این بانک باید با قبول سفته های زنجیره ای سرعت بیشتری در جذب این نوع تسهیلات در استان داشته باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز