«ائتلاف خدمت» برای حضور در شورای شهری مشهد آغاز به کار کرد

۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۴:۴۷:۰۴
کد خبر: ۵۵۸۳۸۸
«ائتلاف خدمت» برای حضور در شورای شهری مشهد آغاز به کار کرد
لیست ائتلاف خدمت با هدف حضور در انتخابات شورای شهر مشهد اعلام موجودیت کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، حسین آذری، دبیر ائتلاف بزرگ خدمت شورای شهر مشهد در نشست‌خبری ائتلاف بزرگ خدمت در محل روزنامه قدس اظهار داشت: به فرموده مقام معظم رهبری بهترین مبارزه با دشمن خدمت به مردم است. ائتلاف بزرگ خدمت جریانی با هدف خدمت به مردم و رضایت‌مندی مقام معظم رهبری را به‌راه انداخته است.

دبیر ائتلاف بزرگ خدمت شورای شهر مشهد با بیان اینکه نظرسنجی‌ها و جلسات این ائتلاف با حضور 45 نفر از وعاظ، 40 نفر از مداحان و اعضای 150 هیئت مذهبی برگزار شد، خاطرنشان کرد: از همه کاندیداها در شورای مطالبات جهت نامزد‌شدن در انتخابات دعوت به‌عمل و 135 نفر ثبت نام کردند که پس از دو هفته به اجماع 25 نفره رسیدیم و در شورای مطالبات 15 نفر نهایی انتخاب شد.

آذری تصریح کرد: ملاک اصلی افراد تائید شده خدمت به مردم بوده و با شعار من به خدمت رای می‌دهم این جریان فعال شده و اکثر جریانات به نفع لیست ائتلاف بزرگ «خدمت» حضور به هم رساندند. این افراد دارای تقوا، ولایت‌پذیری، تخصص و بینش بالا دارا هستند.

دبیر ائتلاف بزرگ خدمت شورای شهر مشهد بیان کرد: باید افرادی خادم و خدمت‌گذار به معنای حقیقی در کرسی‌های شورای شهر باشند، نگاه شورا باید نگاهی کلان‌نگر و جمعی باشد.

آذری در رابطه با کاندیداهای ائتلاف بزرگ خدمت در پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مشهد، گفت: غلامرضا بصیری‌پور، حسن موحدیان، حجت‌الاسلام مسعود دُرّی، جواد داوودآبادی‌فراهانی، بهرام نکاحی، هادی شیرمحمدی، عباسعلی بادیانی، محسن بهزادی‌فر، هاشم دائمی‌زحمتی، محمدحسین جهانبخش، فرج‌الله شوشتری، جعفر کبیری‌سرمزده، سیدحسین کامیاب، علیرضا نوری و نرگس طاهررحیمی هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز