با حضور قائم مقام وزیر کشور؛

همایش توجیهی انتخابات قزوین، زنجان، گیلان و مرکزی برگزار شد

۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۱:۳۱:۰۴
کد خبر: ۵۵۸۴۰۷
همایش توجیهی انتخابات قزوین، زنجان، گیلان و مرکزی برگزار شد
با حضور قائم مقام وزیر کشور و استاندار قزوین، همایش توجیهی- منطقه ای انتخابات استان های قزوین، زنجان، گیلان و مرکزی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، گردهمایی معاونان سیاسی امنیتی و اجتماعی و مدیران کل سیاسی انتخابات استانداری و فرمانداران و بخشداران استان های گیلان، مرکزی، زنجان و قزوین با حضور محمدحسین مقیمی قائم مقام وزیر کشور و فریدون همتی استاندار قزوین برگزار شد.

همتی در این همایش گفت: نباید خدمت مسئولان به مردم را در ایام انتخابات تبلیغاتی دانست چرا که وقفه در ارایه خدمات، جامعه را با مشکل مواجه می سازد.

وی با ناصحیح خواندن برخی انتقادها مبنی بر اینکه چرا دولت در حین ایام منتهی به انتخابات به کارهای اجرایی می پردازد، افزود: دولت شرایط و ساز و کارها و ضوابط انجام امور را طی سال های قبل فراهم ساخته و براساس اولویت ها به امور رسیدگی می کند و باید اذعان کرد آغاز عملیات اجرایی و یا افتتاح طرح ها در طول سال به طور مستمر جریان دارد و ویژه این ایام نیست.

همتی با تاکید بر اینکه جلب رضایت مردم با فعالیت مستمر و شبانه روزی برای خدمت رسانی به آنها باید مورد توجه جدی مدیران باشد خاطرنشان کرد: بدیهی است هرچه قدر میزان رضایت مردم از عملکرد مدیران بیشتر باشد، اقبال آنها به دولت و دستاوردهایش تجلی بیشتری خواهد داشت.

استاندار قزوین رضایت مردم از دولتمردان را در مشارکت هرچه بیشتر آنها در انتخابات نیز موثر دانست و تصریح کرد: هرچه قدر عملکرد مدیران و مسئولان اجرایی مطلوب تر باشد میزان مشارکت مردم در عرصه هایی مانند انتخابات بیشتر خواهد بود.

همتی با تاکید بر دغدغه مقام معظم رهبری مبنی بر پیگیری جدی امور مردم در همه زمانها از جمله ایام انتخابات، گفت: باید تا لحظه آخر خدمت خود برای ارائه خدمات به مردم آمادگی داشته باشیم تا آنها را برای خلق حماسه ای دیگر و مشارکت حداکثری در انتخابات سوق دهیم.

همتی در ادامه عملکرد دولت تدبیر و امید در استان قزوین را در برخی شاخص های کلان تشریح کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز