قائم مقام وزیر کشور:

انتخابات نشانه ای از اقتدار ملی است/تلاش وزارت کشور برای اجرای کامل قانون در برگزاری انتخابات

۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۱:۳۸:۳۶
کد خبر: ۵۵۸۴۷۶
انتخابات نشانه ای از اقتدار ملی است/تلاش وزارت کشور برای اجرای کامل قانون در برگزاری انتخابات
قائم مقام وزیر کشور گفت: انتخابات نشانه ای از اقتدار ملی است و به دنبال برگزاری انتخاباتی شکوهمند در روز 29 اردیبهشت هستیم.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، محمد حسین مقیمی در گردهمایی فرمانداران و بخشداران استان هرمزگان با بیان اینکه انتخابات نشانه ای از اقتدار ملی است، عنوان کرد: هرچه مردم حضور بیشتری در انتخابات داشته باشند، دشمنان بیشتر مایوس خواهند شد و موجب می شود کشور قدم های بیشتری برای توسعه بردارد.

وی ادامه داد: ما به عنوان وزارت کشور وظیفه داریم شرایط خلق حماسه در انتخابات را فراهم کنیم و به دنبال برگزاری انتخاباتی شکوهمند در روز 29 اردیبهشت هستیم.

قائم مقام وزیر کشور افزود: وزارت کشور برای برگزاری انتخابات آمادگی کامل دارد و تجهیزات شعب اخذ رای و صندوق ها نیز تامین و آماده شده است.

مقیمی تصریح کرد: برای شعب اخذ رای در مناطق روستایی و عشایری نیز امکانات لازم همچون مناطق شهری فراهم شده و از مردم می خواهیم در روز جمعه 29 اردیبهشت در ساعات اولیه اخذ رای در شعب حضور یابند.

وی با بیان اینکه مردم بیشترین و مهمترین نقش را در اجرای مناسب و تامین امنیت انتخابات دارند، اظهار داشت: تمامی تلاش وزارت کشور اجرای کامل قانون در برگزاری انتخابات و رعایت کامل بی طرفی است.

قائم مقام وزیر کشور خاطرنشان کرد: شرایط برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات فراهم شده و امیدواریم شاهد برگزاری انتخاباتی باشکوه باشیم.

نظر شما