رئیس شورای اصلاح‌طلبان خراسان رضوی:

گفتمان اصلاحات، گفتمان مسلط جامعه است

۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۲:۱۷:۰۸
کد خبر: ۵۵۸۷۵۸
گفتمان اصلاحات، گفتمان مسلط جامعه است
رئیس شورای اصلاح‌طلبان خراسان رضوی با بیان این که‌ گفتمان اصلاحات، گفتمان مسلط جامعه است، گفت: ۱۵ نفر نهایی لیست امید از میان یک جمع ۹۴ نفره توسط شورای عمومی ۵۱ نفره انتخاب شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، محمدرضا حیدری در نشست خبری ائتلاف فراگیر اصلاح‌طلبان مشهد، اظهار داشت: شوراهای ما در ۴ دوره گذشته ارتباط خوبی با مردم برقرار نکردند و مشکلات زیادی ایجاد کردند و معتدقیم که رفع مشکلات جز با مشارکت مردم و سرمایه‌گذاران امکان‌پذیر نیست.

وی افزود: در شورای پنجم اعضای لیست امید ائتلاف فراگیر اصلاح‌طلبان مشهد نقش مردمی، سرمایه‌گذاران، سازمان‌های مردم‌نهاد و ثمن‌ها را پررنگ خواهد کرد تا شاهد مشارکت خوبی در تمامی بخش‌ها باشیم و دیگر مشکلاتی همچون عوارض صنفی تحمیلی، پسماند و غیره را که بدون از اطلاع مسئولان مربوطه بوده است شاهد نباشیم.

رئیس شورای اصلاح‌طلبان خراسان رضوی با بیان اینکه مردم بزرگترین سرمایه‌های شهر هستند، خاطرنشان کرد: چرا شهردار قبل از تجمع اصناف معترض در جلوی استانداری با آن‌ها ارتباط برقرار نمی‌کند؟ آیا بهتر نیست به‌جای این تشنج از ابتدا این تعامل برقرار باشد؟

حیدری تصریح کرد: دولت و دستگاه‌های مختلف اجرایی نقش جدی در رفع آسیب‌ها دارند و شورا و شهرداری نقش مکمل دارند و به‌دلیل عدم تعامل و هم‌افزایی شورا و شهرداری با مسئولان دولتی این معایب برطرف نشد.

وی تاکید کرد: ۱۵ نفر نهایی این لیست از میان یک جمع ۹۴ نفره توسط شورای عمومی ۵۱ نفره انتخاب شدند و این شورا از ۲۵ اسفند ۹۵ برنامه‌های فرایند آماده‌سازی لیست را انجام دادند و شاخص‌هایی در ۶ محور با ۱۰۰ امتیاز تعریف شد و به‌طور میانگین از میان هر ۶ نفر یک نفر که دارای بالاترین امتیاز کسب شده بود در این لیست قرار گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز