برنامه‌های ایام ارتحال امام با محور وحدت طلبی برگزار می‌شود

۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۱۴:۲۸:۲۸
کد خبر: ۵۵۸۸۳۷
برنامه‌های ایام ارتحال امام با محور وحدت طلبی برگزار می‌شود
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان گفت: برنامه‌ها و مراسم‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با هدف بازخوانی شکل گیری سیره امام، معرفی امام به عنوان محور افزایش وحدت و آگاهی بخشی صورت می‌گیرد.

به گزارش برنا از سنندج، محمد قاسم سیاوشی، در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی بیست و هشتمین سالگرد ارتحال امام و سالگرد قیام خونین 15 خرداد، اظهار کرد: امام خمینی شخصیتی کامل و جامع داشتند و از منظرهای مختلفی از جمله شجاعت، علم، فلسفه، اصول و فقه و ... الگوی کاملی بودند.

وی افزود: دشمن شناسی، زهد و سادگی امام، همه روانشناسان دنیا را متحیر کرده بود و ایشان را الگوی رهبری برای جهانیان کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان با اشاره به مصادف بودن ماه رمضان با سالگرد ارتحال امام خمینی، عنوان کرد: گرچه امسال به این علت امکان اعزام به مرقد امام وجود ندارد، اما باید از این فرصت برای برگزاری برنامه‌های هرچه بهتر استفاده کرد.

وی اعلام کرد: برنامه‌ها و مراسم‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با هدف بازخوانی شکل گیری سیره امام، معرفی امام به عنوان محور افزایش وحدت و آگاهی بخشی صورت می‌گیرد.

سیاوشی با تاکید بر ضرورت برگزاری برنامه‌هایی در خور شان امام، خاطرنشان کرد: در همه شهرستان‌ها راه اندازی ستاد هماهنگی برنامه‌ها را خواهیم داشت و با توجه به حضور مردم در مساجد در ماه رمضان، از این فرصت برای پیشبرد برنامه‌ها و معرفی بیش از پیش امام بهره خواهیم گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز