انتخابات امن و سالم از ماموریت های مهم و حساس پلیس است

۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۵:۰۰:۳۱
کد خبر: ۵۵۸۹۰۱
انتخابات امن و سالم از ماموریت های مهم و حساس پلیس است
فرمانده انتظامی استان گفت: انتخابات امن و سالم از ماموریت های مهم و حساس پلیس است.

به گزارش خبرگزاری برنا در تهران، سردار "محسن خانچرلی" در جمع کارکنان انتظامی با اشاره به اینکه حضور در انتخابات نشان دادن عزم ایستادگی مردم در راه انقلاب است، بیان داشت:وظیفه شرعی هر مسلمانی است که با حضور در این عرصه مشارکت، جواب دندان شکنی به دشمنان دهد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه انتخابات امن و سالم از ماموریت های مهم و حساس پلیس است، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با برنامه ریزی دقیق و منسجم برای رسیدن به این امر تلاش می کند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد:انتخابات علاوه بر نشان دادن عزم ایستادگی مردم در راه انقلاب ، تسلیم نشدن در برابر بیگانگان را به جهان نشان خواهد داد.

سردار خانچرلی بیان داشت: با توجه به اینکه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا به صورت توام انجام می‌شود و در همین راستا و با توجه به اهمیت موضوع، پلیس استان با تشکیل قرارگاه ویژه و استفاده از توان تمامی یگان‌ها ، زمینه لازم را برای برقراری امنیت مناسب برای برگزاری انتخابات سالم فراهم کرده است.

وی خاطرنشان کرد: تمام توان مان را به ‌کار گرفته ایم تا بتوانیم انتخابات را به بهترین شکل ممکن برگزار کنیم زیرا بر این باوریم که تامین امنیت انتخابات شور و شکوه حضور و اتحاد مردم را در صحنه های مختلف سیاسی کشور به رخ جهانیان می کشد.

سردار خانچرلی بیان داشت: حفظ نظم و امنیت و آرامش جامعه امروز از حساسیت ویژه برخوردار بوده به لطف الهی ، مردم ، همواره خود تامین کننده اصلی آرامش و امنیت انتخابات هستند و پلیس نیز به عنوان خدمتگزار مردم تمام امکانات را برای برگزاری انتخابات سالم و پر شور فراهم ساخته است.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران در پایان گفت:از سوی دیگر، بسط و گسترش بصیرت مردمی ، صبر و استقامت ، ایمان و اعتقاد مردم و وحدت ملی، نویدبخش یک انتخابات پرشور است و یک باردیگر در این روز شاهد حضور غرورآفرین مردم در پای صندوق های رای هستیم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز