سید حسین مرعشی در همایش بزرگ ورزشکاران و جوانان حامی روحانی:

آینده و حفظ امنیت ایران؛ سپاس گزاری ملت ایران از یک دولت خدمتگزار باعث حمایت ائتلاف اصلاح طلبان از دکتر حسن روحانی شد/برجام بهتر از ملی کردن نفت است

۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۶:۰۲:۴۷
کد خبر: ۵۵۸۹۳۸
آینده و حفظ امنیت ایران؛ سپاس گزاری ملت ایران از یک دولت خدمتگزار باعث حمایت ائتلاف اصلاح طلبان از دکتر حسن روحانی شد/برجام بهتر از ملی کردن نفت است
سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی با بیان این مطلب که به سه دلیل اصلاح طلبان از روحانی حمایت می کنند، اظهار کرد: آینده و حفظ امنیت ایران؛ سپاس گزاری ملت ایران از یک دولت خدمتگزار دلایلی است که باعث شده است ائتلاف اصلاح طلبان از دکتر حسن روحانی حمایت کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ "سید حسین مرعشی"  در همایش بزرگ ورزشکاران و جوانان حامی دکتر روحانی گفت: پیشاپیش پیروزی بزرگ ملت ایران در 29 اردیبهشت ماه و ریاست جمهوری دکتر روحانی را تبریک می گویم.

وی با بیان این مطلب که براساس آخرین نظر سنجی ها، دکتر روحانی با حداقل 60 درصد آرا پیروز خواهد شد، بیان کرد: امام راحل می فرمودند « هر وقت مشکل داشتید، مردم را به صحنه بیارید، مردم مشکل شما را حل می کنند.»

این فعال سیاسی اصلاح طلب با اشاره به اینکه ما شاهد پیروزی بزرگ در جمعه خواهیم بود، به دلایل حمایت اصلاح طلبان از روحانی پرداخت و اظهار کرد: آینده و حفظ امنیت ایران مهمترین علت حمایت ما از روحانی است که باید مورد توجه همه باشد.

وی از بحران های کشورهای منطقه سخن به میان آورد و عنوان کرد: ما درمنطقه ای زندگی می کنیم  که برخی از کشورهای منطقه در جنگ و بحران به سر می برند، همچنین اسرائیل و سعودی ها به دنبال این هستند که در ایران رییس جمهور رادیکالی روی کار بیاید.

مرعشی ادامه داد: اکنون شاهد این هستیم که یک رئیس جمهور نسبتا جنگ افروز در آمریکا روی کار آمده است که کوچکترین اشتباه می تواند ایران را با خطرات روبرو کند. پس ما باید در این شراط رییس جمهوری که می تواند برای حفظ وحدت، امنیت و تمامیت ایران کمک کند، برگزینیم.

وی با تاکید بر اینکه اکنون وقت آزمون و خطا و کارآموزی نیست، بیان کرد: به یاد داریم که رییس جمهور قبلی چه مشکلاتی ایجاد کرد. با توجه به موقعیت منطقه جای آزمون و خطا نیست و حسن روحانی دارای توان و تجربه در عرصه امنیت است، بنابراین مناسب برای ریاست جمهوری است.

این فعال سیاسی اصلاح طلب به تجربیات روحانی در عرصه امنیت پرداخت و تصریح کرد: روحانی 16 سال به عنوان دبیر شورای امنیت ملی فعالیت می کردند.

وی با بیان اینکه ترامپ اذعان کرده است که برجام بدترین قرارداد آمریکا است، اظهار کرد: سپاس گزاری ملت ایران از یک دولت خدمتگزار، یکی دیگر از دلایل حمایت اصلاح طلبان از روحانی است.

مرعشی خطاب به مردم ایران گفت: مصدق نفت را ملی کرد، اما مصدق از بعد از کودتای 28 مرداد در حبس زندگی کرد و در حبس درگذشت. حال هشدار می دهم که مردم ایران نگذاریم دوباره تاریخ تکرار شود و روحانی را مانند مصدق نکنیم. برجام بهتر از ملی کردن نفت است.

وی بیان کرد: به رییسی و قالیباف توصیه می کنم از جلد منافع حزبی خود بیرون بیایند و اگر من به جای آنها بودم، می گفتم به پاس خدمات بی سابقه حسن روحانی به روحانی رای می دهیم .

این فعال سیاسی اصلاح طلب اعلام کرد: منافع برجام متعلق به نظام و همه مردم ایران است، ما با برجام امنیت پایدار بدست آوردیم، ما با برجام پرونده ایران را از شورای امنیت بیرون آوردیم و اگر کسی تعصب در وجودش باشد، باید به روحانی رای دهد.

وی از برخی از پروژه ها و کارهای نیمه تمام دولت تدبیر و امید سخن گفت و بیان کرد: دهها و صدها کار نیمه تمام در کشور وجود دارد، اما امروز روحانی مسلط بر مسایل و مشکلات ایران است و باید فرصت داشته باشد تا کارهای ناتمام خود را تمام کند و این یک عقلانیت است.

مرعشی افزود: ملت ما همیشه از کارهای نیمه تمام ضربه خورده است و باید اجازه دهیم، دولت تدبیر و امید کارهای نیمه تمام خود را تمام کند.

وی به تجهیز 300 هزار میلیارد دلار منابع ارزان قیمت برای ایران اشاره و اضافه کرد: اکنون زمان آن رسیده است که چند صد میلیارد سرمایه خارجی وارد ایران شود و اگر به دنبال توسعه و اشتغال هستید، باید به دولت تدبیر و امید فرصت دهیم که این مهم را در کشورعملیاتی کند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب به دیگر دستاوردهای برجام اشاره و مطرح کرد: با اجرای برجام، 1.5 میلیون بشکه صادرات نفت ما افزایش یافت و بازار خود را بازسازی و پس گرفتیم.

وی با بیان این مطلب که همه جهان چشمشان به ملت ایران است که آیا به روحانی فرصت اجرای کارهای خود را می دهند؟ عنوان کرد: ما رییس جمهوری نیاز داریم بتواند کشور را بر مدار صحیح اداره کند، اگر با شعار می توانستیم کارها را پیش ببریم در دولت قبل تحقق می یافت.

مرعشی اعلام کرد: ما مار گزیده هستیم و اجازه نمی دهیم عده ای با وعده و سوء استفاده از نیازهای مردم بیایند، کشور را به چاله های سخت بیندازند، امروز روز خردورزی است، قابل توجه است که ملت ایران قدر رهبران دلسوز خود را می دانند.

وی با طرح این سوال که آیت الله هاشمی رفسنجانی جزء خدمت چه کرده بود؟ بیان کرد: اگر آیت الله هاشمی رفسنجانی هیچ کاری به جزء خدمات سال 1360 برای ایران نکرده بود، به پاس خدمات آن سال باید تا آخر عمر ممنون او می بودیم، آیت الله هاشمی رفسنجانی کم خدمت برای ایران نکرده بود، اگر هاشمی فریاد می زد که از روحانی حمایت می کنم چون می دانست چه خطراتی در کمین این کشور است.

این فعال سیاسی اصلاح طلب با تاکید بر اینکه رهبری متعلق به همه مردم است و سرمایه مشترک است تصریح کرد: سپاه نور چشم ماست. مگر شهدا مال یک جناح بوده و هستند. افتخارات جنگ متعلق به همه ملت ایران است. روحانی در همه صحنه های جنگ همراه آیت الله هاشمی رفسنجانی حضور داشتند؛ چرا قدر نمی دانید؟ چرا اهانت می کنید؟ چرا مردم را از دست داده اید؟ شما هم برید با مردم زندگی کنید و خدمت کنید، مگر خاتمی چه کرده است که اکنون محبوب مردم است؟ شما هم بروید از اقای خاتمی یاد بگیرید.

مرعشی از حمایت خاتمی و ناطق نوری که در سال 76 دو رقیب بودند، سخن گفت و بیان کرد: خاتمی و ناطق نوری هر دو مدافع روحانی هستند و این افتخار ما اصلاح طلبان است.

وی خاطر نشان کرد: شما به جای بگم بگم کردن؛ لوله کردن دانشجویان، تهمت زدن، بیاید یاد بگیرید ما  با خدا، شهدا، امام، با اصول انقلاب اسلامی پیمان بسته ایم، یک جو تردید نخواهیم کرد و در راه ائتلای ایران، اسلام و حفظ حقوق مردم تلاش خواهیم کرد و این مسیر با روحانی امکان پذیر خواهد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز