وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی؛

اولویت بهسازی منازل روستایی آسیب دیده با مناطق زلزله خیز است

۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۰۸:۳۹:۵۴
کد خبر: ۵۵۹۰۸۷
اولویت بهسازی منازل روستایی آسیب دیده با مناطق زلزله خیز است
وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران خراسان شمالی و بعنوان نماینده اعزامی رییس جمهور به مناطق زلزله زده خراسان شمالی پس از بازدید از این مناطق و عیادت از مصدومان در این جلسه گفت:باید اولویت بهسازی و نوسازی واحدهای روستایی آسیب دیده از زلزله با مناطق زلزله خیز کشور باشد تا به دلیل اهمیت موضوع ،اقدامات در سریع ترین زمان ممکن صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، علی ربیعی در جمع مدیران دستگاه های اجرایی خراسان شمالی و در تشریح آخرین اقدامات صورت گرفته به مناطق زلزله زده این استان اظهار داشت:خوشبختانه سرعت اقدامات لازم جهت کنترل مدیریت بحران مناطق زلزله زده خراسان شمالی از سوی استاندار،معاونان وی و تمام دستگاه اجرایی و خدمات رسان قابل تقدیر است.

وی همچنین در ادامه اقدامات سریع هلال احمر درباب امدادرسانی و بنیاد مسکن جهت بهسازی و نوسازی منازل مسکونی روستاییان را قابل تقدیر ویژه دانست و ادامه داد:در میان این همه اقدامات شایسته دستگاه های اجرایی،نیازمند ساماندهی اطلاع رسانی رسانه ها در مواقع بروز بحران هستیم تا بتوانیم آرامش روانی را به سطح خانواده های آسیب دیده برگردانیم.

ربیعی،حضور مستمر مدیران در محل مناطق آسیب دیده را بسیار مهم دانست و افزود:علاوه بر حضور مستمر این مدیران،پیشنهاد میکنیم تا ۶ تیم مشاوره ای درمانی و روانی به این روستاهای آسیب دیده اعزام شوند چرا که حضور این تیم ها می تواند کمک موثری برای بازگرداندن آرامش روانی به سطح جامعه شود.

وی در بخش دیگر سخنان خود اشاره ای هم به آسیب دیدن منازل و واحدهای مسکن مهر شد و ادامه داد:باید با استقلال فکری سریع،بتوانید مشکلات این ۵ هزار واحد مسکن مهر شهری و روستایی را برطرف کنید.

ربیعی تصریح کرد:تمام مصوبات و تمهیدات اتخاذ شده در این نشست به زودی در دستور کار هیات دولت قرار خواهد گرفت و اعتبارات مورد نیاز تامین میشود.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز