فرماندار اردکان:

ناظران، بازرس‌ها و مجریان انتخابات در مقام عمل حافظ قانون باشند

۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۱۱:۵۲:۱۹
کد خبر: ۵۵۹۲۶۶
فرماندار اردکان با اشاره به اهمیت انتخابات در پیش رو گفت: ناظران، بازرس‌ها و مجریان انتخابات در مقام عمل حافظ قانون باشند.

به گزارش برنا هادی مقیمی در نشست توجیهی اعضای شعب افزود: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی محلی برای اعمال اراده ملت در تعیین سرنوشت و مسیر حاکمیت و اداره کشور است.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات متعدد پس از پیروی انقلاب تاکنون، اضافه کرد: با تمهیداتی که برای انتخابات پیش رو اتخاذ گردیده با همکاری و تعامل هرچه بیشتر به بهترین نحو ممکن، قانونی، سالم و آرام برگزار خواهد شد.

فرماندار اردکان تصریح کرد: نتیجه دهمین انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا اراده ملت، تقویت نظام جمهوری اسلامی و سرافرازی کشور در عرصه‌های بین‌المللی خواهد بود.

مقیمی با تأکید بر رعایت قانون، همکاری و تعامل، تأکید کرد: برگزاری انتخابات سالم ضامن بقای کشور و ملاک اجرای صحیح قانون است و ناظرین، بازرس‌ها و مجریان برگزاری انتخابات باید در مقام عمل با هر گرایش خاص سیاسی حافظ قانون باشند.

وی مطرح کرد: همواره انتخابات شهرستان اردکان به دلیل آشنایی کامل دست‌اندرکاران آن قانونمند، سلامت و صحت کامل برگزارشده و تمام سعی خود را در امانتداری رأی مردم کرده‌اند.

 

نظر شما