برگزاری کارگاه آموزشی «آسیب‌شناسی فضای مجازی» در خرم‌آباد

۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۵:۲۴:۴۱
کد خبر: ۵۵۹۳۱۶
برگزاری کارگاه آموزشی «آسیب‌شناسی فضای مجازی» در خرم‌آباد
دبیر شورای مرکزی انجمن ماهیان خاک استان لرستان از برگزاری کارگاه آموزشی آسیب‌شناسی فضای مجازی ویژه بانوان امروز ۲۶ اردیبهشت در خرم‌آباد خبر داد.

محمد ابدالی‌پور، دبیر شورای مرکزی انجمن ماهیان خاک استان لرستان از برگزاری کارگاه آموزشی آسیب‌شناسی فضای مجازی خبر داد و گفت: این کارگاه آموزشی یک‌روزه عصر امروز سه‌شنبه، ۲۶ اردیبهشت‌ماه در مسجد امام حسین(ع) میان‌گلال خرم‌آباد برگزار می‌شود.
وی با اشاره به این‌که این کارگاه آموزشی با حضور اساتید حوزه فضای مجازی برگزار می‌شود، افزود: کارگاه آموزشی فضای مجازی ویژه دختران دانش‌آموز و دانشجو و در راستای پیشگیری از مفاسد اخلاقی برگزار می‌شود.
دبیر شورای مرکزی انجمن ماهیان خاک لرستان در ادامه آگاهی‌بخشی به اقشار مختلف مردم به‌ویژه خانواده‌ها و نسل جوان را هدف برگزاری این کارگاه آموزشی فضای مجازی بیان کرد و ادامه داد: با توجه به توطئه‌های دشمن در فضای مجازی ضرورت دارد آگاهی‌بخشی به مردم و پیشگیری از مفاسد اخلاقی مورد توجه باشد.
وی با بیان این‌که امروز دشمنان با برنامه‌ریزی از عرصه فضای مجازی برای جنگ فرهنگی خود بهره می‌گیرند، افزود: جنگ فرهنگی دشمنان با پایان جنگ تحمیلی آغاز شد، دشمن برای دستیابی به اهداف شوم خود که همان جدا کردن نسل جوان و نوجوان از ارزش‌های دینی و انقلابی و ترویج سبک زندگی غربی است، دست به دامان هرگونه ترفند و توطئه‌ای می‌شود.
ابدالی پوراضافه کرد: برای موفقیت در برابر توطئه‌های دشمنان باید با شناخت و آگاهی در عرصه مجازی فعالیت‌های فرهنگی را سامان و تقویت کرد.
وی افزود: آگاهی‌بخشی به اقشار مختلف به‌ویژه خانواده‌ها و نسل جوان مهم‌ترین راه مقابله با توطئه‌های دشمنان در عرصه فضای مجازی است.
دبیر انجمن فرهنگی ماهیان خاک استان لرستان، با اشاره به این‌که خانواده مهم‌ترین کانون بشری و اجتماعی است، بیان کرد: حفظ حریم خانواده نقش بسزایی در مصون‌سازی این کانون در برابر آسیب‌های اجتماعی و هجمه‌های فرهنگی دشمنان دارد.
ابدالی‌پور، بیان کرد: امروزه با گسترش فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی شاهد هستیم که حریم خانواده درگیر این فضاها شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز