امروز رخ داد؛

پیام تسلیت استاندار لرستان به مناسبت شهادت "علی بخش حسنوند"

۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۱۲:۴۱:۰۹
کد خبر: ۵۵۹۳۲۱
پیام تسلیت استاندار لرستان به مناسبت شهادت علی بخش حسنوند
هوشنگ بازوند استاندار لرستان طی پیامی شهادت ستوان علی بخش حسنوند در راه پاسداری و حفاظت کیان ایران اسلامی طی درگیری با گروهک های مزدور را به ملت شهید پرور لرستان و خانواده ی این شهید سرافراز تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛هوشنگ بازوند استاندار لرستان طی پیامی شهادت ستوان علی بخش حسنوند در راه پاسداری و حفاظت کیان ایران اسلامی طی درگیری با گروهک های مزدور را به ملت شهید پرور لرستان و خانواده ی این شهید سرافراز تسلیت گفت.

 در این پیام آمده است :

بدون شک عزت و اقتدار و عظمت ایران اسلامی در تمام مقاطع ؛ مرهون خون جوانان و فرزندان برومندی است که متاع بی همتای جان خود را در راه اعتلای اسلام و ایران عزیز هدیه کرده اند.

رشادت طلبی و شهادت شهید علی بخش حسنوند و هزاران شهید گلگون کفن خطه ی شهید پرور و ولایتمدار لرستان گواه حرکت همواره ی این دیار پرافتخار در مسیر ارزشهای ناب اسلام است.

شهادت این فرزند برومند و شایسته ی لرستان را به محضر شریف امام عصر "عج" ؛ رهبر معظم انقلاب ؛ ملت قدرشناس لرستان و به ویژه خانواده ی ارزشمند آن عزیز سر افراز تبریک و تسلیت عرض نموده و علو درجات را برای ایشان از خداوند منان مسئلت می نمایم..‌

بازوند

استاندار لرستان

 

نظر شما