یک فعال مسائل حقوقی:

اشتغال برای جوانان حاشیه شهر نیاز به برنامه ریزی دارد

۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۱۲:۲۷:۵۴
کد خبر: ۵۵۹۳۹۸
اشتغال برای جوانان حاشیه شهر نیاز به برنامه ریزی دارد
یک فعال مسائل حقوقی گفت: باید برای جوانان به‌ویژه جوانان حاشیه شهر اشتغال ایجاد کرد و نیازی هم به سرمایه بالا نیست و تنها یک مدیریت و برنامه‌ریزی درست می‌خواهد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد؛ ابوالفضل سلطانی (دوغ آبادی) در نشستی خبری با اصحاب رسانه، اظهار داشت: من متولد سال ۵۶ در مشهد و دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق قضایی و دکتری حقوق خصوصی بوده و وکیل پایه یک دادگستری هستم.

وی افزود: حدود ۱۱ سال است که در حرفه وکالت مشغول به کار هستم و در راه دفاع از حق طبق قانون عمل می‌کنم.

نامزد انتخابات شورای شهر مشهد هدف از حضور خود در این عرصه رفع نواقص موجود در برخی مصوبات شورا عنوان کرد و گفت: اگر با رای مردم به شورای شهر مشهد راه یافتم نظارت‌های مختلفی را در بخش‌ها و حوزه‌های مختلف به‌ویژه موارد حقوقی خواهم داشت و مطابق با قانون و اختیارات عمل خواهم کرد.

سلطانی تصریح کرد: در بحث جرایم حاشیه شهر اشکالاتی همچون برگزاری همایش‌ها در پارک‌ها وجود دارد که گاهاً موجب وقوع جرم شده است شاهد هستیم، چیزی که زیبنده هیچکدام از شهرهای ایران اسلامی به‌ویژه مشهد مقدس نیست.

وی تاکید کرد: من شعاری نیستم و هیچ شعاری هم در صحنه انتخابات نداده‌ام و معتقدم که باید تمام موارد و برنامه‌های مدنظر هر کاندید در عمل بیان شود و دیگر زمان شعار دادن نیست، بلکه زمان عمل کردن است.

این فعال حقوقی با بیان اینکه اگر قوانین اجرا شود به وضعیت مطلوب می‌رسیم، خاطرنشان کرد: موارد قانونی درست است و اگر به‌درستی هم اجرا شود شاهد نتایج مطلوبی در تمامی بخش‌ها از جمله اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، حقوقی، زیست‌محیطی و غیره خواهیم بود و متخلفان بخش‌های مختلف باید طبق قانون اعمال قانون شوند.

سلطانی گفت: باید برای جوانان به‌ویژه جوانان حاشیه شهر اشتغال ایجاد کرد و نیازی هم به سرمایه بالا نیست، بلکه تنها یک برنامه‌ریزی درست و مبتنی بر قانون می‌خواهد.

 

نظر شما