سردار مهری:

شرکت های هواپیمایی پاسخگوی تاخیرپروازهای خود باشند

۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۱۳:۰۵:۳۴
کد خبر: ۵۵۹۴۴۹
شرکت های هواپیمایی پاسخگوی تاخیرپروازهای خود باشند
فرمانده پلیس فرودگاه های کشور با بیان اینکه وظیفه پلیس فرودگاه حفظ امنیت و آرامش خاطر مسافران است، گفت: شرکت های هواپیمایی باید پاسخگوی تاخیر به وجود آمده در پروازها باشند و مانع از بروز مشکل و آزرده خاطری مسافران شوند.

سردار حسن مهری در مراسم معارفه فرمانده پلیس فرودگاههای خراسان رضوی که با حضور نمایندگان شرکت های هواپیمایی استان برگزار شد، افزود: تاخیر پروازهای فرودگاه مشهد نسبت به دیگر فرودگاههای کشور زیاد است که البته بسیاری از این موارد خارج از اراده بوده و با توجه به ترافیک این فرودگاه اجتناب ناپذیراست.

وی با بیان اینکه تمامی مسئولیت های مسافران بر عهده شرکت های هواپیمایی است، اظهار کرد: نماینده شرکت های هواپیمایی باید تمام وقت در فرودگاه حضور داشته باشد و مشکلات را به صورت شفاف با مردم در میان بگذارند چرا که ما مردمانی منطقی و حق شناس داریم که با شنیدن حقیقت همکاری های لازم را انجام خواهند داد.

سردار مهری با بیان اینکه تمام تلاش پلیس فرودگاه این است که فشار روانی (استرس ) را از فضای هواپیمایی کشور دور کند خاطر نشان کرد: گاهی اوقات مامور پلیس به خاطر کوتاهی شرکت های هواپیمایی مورد هجمه قرار می گیرد در حالی که این موضوعات ارتباطی با وظایف پلیس ندارد.

فرمانده پلیس فرودگاه های کشور با بیان اینکه ممکن است برخی از مسائل اجتماعی به وجود آمده در فرودگاه ها تبدیل به بحران امنیتی شود، خاطر نشان کرد: پلیس با تمام همت خود تا این لحظه مانع از خدشه دار شدن امنیت فرودگاه های کشور شده است که در این مسیر نیازمند همکاری شرکت های هواپیمایی و دستگاههای ذیربط فعال در فرودگاهها است.

سردار مهری همچنین در خصوص فعالیت قابل تقدیر پلیس فرودگاه هاشمی نژاد مشهد افزود: هر گونه جرم و تخلفی که تا به حال در فرودگاه مشهد به وقوع پیوسته در کمتر از 2 تا 3 ساعت رسیدگی و فیصله یافته است که نشان از اشرافیت و توانایی پلیس فرودگاه مشهد دارد.

وی با اشاره به اینکه این فرودگاه به صورت شبانه روز تحت نظارت پلیس است، خاطر نشان کرد: تعداد پروازهای این فرودگاه بسیار زیاد است و از طرفی وجود زائران علی ابن موسی الرضا (‌ع ) موجب شده که پلیس این فرودگاه کار سخت و در عین حال پربرکتی داشته باشد.

فرمانده نیروی انتظامی خراسان رضوی هم در این مراسم با بیان اینکه وضعیت فرودگاه مشهد بسیار عالی است افزود: پلیس در سطح استان به طور شبانه روزی به حفظ و پایداری امنیت جامعه کمک می کند و پلیس فرودگاه نیز به عنوان یکی از ارکان امنیتی نقش خود را به خوبی در این مسیر ایفا کرده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز