دریکوند:

تلاش های مغرضانه برخی افراد برای تخریب جایگاه تعلیم و تربیت

۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۱:۴۱:۴۹
کد خبر: ۵۵۹۷۸۸
تلاش های مغرضانه برخی افراد برای تخریب جایگاه تعلیم و تربیت
مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در گفتگو با خبرنگاران به تلاش های مغرضانه برخی افراد برای تخریب جایگاه تعلیم و تربیت اشاره کرد و گفت : بر خلاف ادعای جهت دار برخی افراد ،دستگاه تعلیم و تربیت خود را مقید به ترویج فرهنگ ایرانی ،اسلامی در چارچوب سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و اسناد بالادستی نظام می داند

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ خدانظر دریکوند به ((سند اقدام آموزش 2030یونسکو )) اشاره کرد و افزود : آموزش و پرورش بارها اعلام کرده که سند تحول بنیادین آموزش و پرورش  نقشه راه و کتاب قانون دستگاه تعلیم و تربیت است و مطابق این سند حرکت جز در چارچوب معیارها و اصول دینی ، ارزشی  و تربیتی  اسلامی  قابل قبول نیست . 

وی با تکذیب برخی مطالب مطرح شده در فضاهای مجازی در خصوص تدریس برخی کتب در مدارس و یا اجرای کامل مفاد سند 2030گفت : ارزش زدایی از آموزش و پرورش ، تضعیف و تخریب دستگاه تعلیم و تربیت   آسیب بسیار بزرگی است که تبعات غیر قابل جبرانی به دنبال خواهد داشت و به نفع هیچ شخص یا گروهی نیست  .

دریکوند در ادامه به الحاق یک تبصره توسط وزارت آموزش و پرورش به سند 2030یونسکو اشاره کرد و افزود : آموزش و پرورش در این سند به صراحت اعلام کرده که خود را مقید به اجرای مفادی که در چارچوب نظام ارزشی و دینی کشور نباشد ، نمی داند .

وی در ادامه بر این نکته تاکید کرد که آموزش و پرورش از مدرسه به عنوان حیات طیبه تعبیر می کند و تلاش می کنددر این حیات طیبه دانش آموزانی خود باور و خداباور تربیت شوند که در تراز جمهوری اسلامی ایران باشند .

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در ادامه بر حضور آگاهانه و پرشور مردم در انتخابات پیش رو تاکید کرد و افزود : ملت مسلمان ایران به ویژه فرهنگیان شریف و پرتلاش نشان داده اند که تحت تاثیر القائات شیطانی و  هجمه های تبلیغاتی افراد مغرض قرار نمی گیرند و این بار نیز ضمن برملا کردن نقشه های شوم افراد مغرض نشان خواهند داد که با منطق گفتگو و تعامل سازنده با دنیا می توان مسیر پیشرفت و توسعه کشور را ادامه  داد و به آینده روشن کشور امیدوار بود .

دریکوند در پایان تصریح کرد : فرهنگیان و دانش آموزان همگام با سایر اقشار بار دیگر پیشتازی و پیشگامی خود را در این انتخابات به منصه ظهور خواهد رساند و دشمنان نظام و انقلاب را مایوس و ناامید خواهند کرد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز