مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی مطرح کرد :

تعداد ۳۰۰ نفر از پرسنل شرکت آلومینیوم اراک از حامیان کودکان ایتام هستند

۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۲:۳۱:۰۸
کد خبر: ۵۵۹۸۵۰
تعداد ۳۰۰ نفر از پرسنل شرکت آلومینیوم اراک از حامیان کودکان ایتام هستند
مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی به منظور افزایش مشارکت های مردمی و حل مشکلات محرومان با مدیرعامل شرکت آلو مینیوم اراک دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا مرکزی ، قنبر موسی نژاد، مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی با بیان اینکه تلاش در جهت ایجاد اشتغال پایدار ، کمک به توانمندی مددجویان و توسعه مشارکت های مردمی از مهم ترین اولویت های کمیته امداد است،گفت : کمیته امداد استان مرکزی با ایجاد بیش از دو هزار و ۷۰۰ شغل رتبه برتر را در بین دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی کسب کرد .

وی با بیان اینکه رفع محرومیت در جامعه نیازمند عزم جدی و همکاری همه بخش ها است ، اظهار کرد : عملکرد کمیته امداد سبب همراهی مردم با این نهاد شده و کمیته امداد شفاف سازی عملکردها را دراولویت های کاری خود قرار داده است.

وی در ادامه ضمن تشکر از همکاری شرکت آلومینیوم در طرح " اکرام ایتام" گفت : تعداد ۳۰۰ نفر از پرسنل شرکت آلو مینیوم اراک از حامیان کودکان ایتام هستند و این کودکان را مورد حمایت های مادی و معنوی قرار می دهند.

مدیر کل کمیته امداد استان خاطر نشان کرد : بیش از ۳۷ هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی قرار دارند که به‌صورت مستمر از خدمات این نهاد بهره‌مند بوده و ۴۴هزار خانوار نیز به‌صورت غیرمستقیم از خدمات کمیته امداد در حوزه درمانی و فرهنگی برخوردار می‌شوند.

بهمن اخوان ، مدیر عامل شرکت آلومینیوم نیز در این دیدار با بیان اینکه کمیته امداد در توانمند سازی محرومان نقش موثری داشته است ، گفت : توسعه چرخه اشتغال به عنوان یکی از اولویت های نهادهای حمایتی نقش به سزایی در کاهش ناهنجاری های اجتماعی دارد.

وی با اعلام آمادگی همکاری با کمیته امداد بیان کرد : حل مشکل محرومان وظیفه همگانی است و در جهت حل مشکلات نیازمندان تحت حمایت با کمیته امداد همکاری خواهیم داشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز