دادستان قزوین خبرداد؛

جمع آوری ۷۰ دستگاه سیستم صوتی از ستادهای انتخاباتی قزوین

۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۰۱:۴۱:۳۷
کد خبر: ۵۶۰۰۳۲
جمع آوری ۷۰ دستگاه سیستم صوتی از ستادهای انتخاباتی قزوین
دادستان عمومی و انقلاب قزوین از جمع آوری بیش از ۷۰ دستگاه سیستم صوتی از ستادهای انتخاباتی سطح شهر قزوین خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی دادستان عمومی و انقلاب قزوین با اعلام این خبر گفت: با تلاش دستگاه قضا بیش از ۷۰دستگاه سیستم صوتی از ستادهای انتخاباتی سطح شهر قزوین جمع آوری شد.

حجت الاسلام صادقی یادآور شد: همانگونه که بارها تذکر داده بودیم و در جلسه توجیحی به روسای ستادها نیز یادآور شده بودیم با ستادهای انتخاباتی که آلودگی صوتی ایجاد کرده بودند و حرمت شهر و شهروندان را نگاه نداشتند نیز برخورد صورت گرفت و تاکنون بیش از ۷۰دستگاه سیستم صوتی که موجبات آلودگی صوتی را فراهم کرده بودند را جمع آوری و در فرصت باقیمانده از تبلیغات نیز این روند ادامه خواهد داشت.

این مقام قضایی تاکید کرد: انتظار می‌رود کاندیداهای محترم و حامیان آنها و همچنین ستادهای نامزدهای ریاست جمهوری در سطح شهر در چارچوب قانون در مدت زمان مانده به انتخابات پیش‌ رو ضمن دعوت مردم به حضور در انتخابات از هرگونه بداخلاقی در این عرصه اجتناب کنند.

وی یادآور شد: در راستای ماموریت‌ های پیش‌بینی شده، در عرصه انتخابات در سه مقطع زمانی قبل، حین و پس از برگزاری انتخابات به دنبال سیادت از آرای مردم بر اساس وظایف قانونی خود هستیم.

حجت الاسلام صادقی نیارکی در ارتباط با نقش نامزدها و حامیان آنها در حفظ آرامش بصری شهر در زمان تبلیغات انتخاباتی ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی اظهارکرد: در حالیکه شهرداری قزوین اقدام به ایجاد ۱۰هزار سازه تبلیغات و ۵هزار متر داربست کرده است باز هم برخی تبلیغات انتخاباتی در فضاهای غیرمجاز همانند دیوارها، ایستگاه های اتوبوس و کافه ها نصب می شود که برابر قانون تخلف است.

وی اعلام کرد: با حضور نماینده فرماندار، معاونین دادستان، نماینده نیروی انتظامی نسبت به جمع آوری تبلیغاتی که برخلاف مقررات است در برخی ازمکان های شهر، اقدام می شود.

دادستان قزوین در پایان ستادهای انتخاباتی را به رعایت اصول شهروندی و اجتناب از هرگونه مزاحمت برای مردم و ساکنین محل استقرارشان، دعوت کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز