مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین خبرداد:

مصرف بیش از ۴میلیارد مترمکعب گاز طبیعی در قزوین

۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۰۱:۳۷:۰۵
کد خبر: ۵۶۰۰۳۹
مصرف بیش از ۴میلیارد مترمکعب گاز طبیعی در قزوین
مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین ازمصرف 4میلیارد و 534میلیون مترمکعب گاز طبیعی در استان قزوین طی سال 95 خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، اسماعیل مفرد بوشهری مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین با اعلام این خبر گفت طی سال گذشته 4میلیارد و 534میلیون مترمکعب گاز طبیعی در استان قزوین مصرف شد که این میزان مصرف نسبت به مدت مشابه سال گذشته 5درصدافزایش داشته است.

مفرد بوشهری اظهار کرد: مشترکین شرکت گاز در 12ماهه سال گذشته 4میلیارد و 534میلیون متر مکعب گاز در  بخش های مسکونی، تجاری و صنعتی مصرف کردند که از این میزان 2میلیارد و 554میلیون متر مکعب در بخش نیروگاهی، 1میلیارد و 238میلیون متر مکعب در بخش صنعتی و تجاری و 742میلیون متر مکعب در بخش خانگی مصرف شده است.

وی در ادامه افزود: درسال 95شرکت گاز استان قزوین در تحویل گاز به نیروگاه شهید رجایی رکورد شکسته است به گونه ای که نسبت به سال1394 شاهد رشد 18درصدی و نسبت به سال1393 افزایش تحویل 90درصدی داشته ایم.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین نیروگاه را به عنوان بیشترین بخش مصرف کننده گاز در استان اعلام کرد و گفت: مصرف هرچه بیشتر گاز در نیروگاه های تولید برق علاوه بر مزیت های اقتصادی تاثیر به سزایی در کاهش آلاینده های زیست محیطی خواهد داشت.

مفرد بوشهری اظهار امیدواری کرد با برنامه ریزی های صورت گرفته در سطح وزارت نفت و شرکت ملی گاز ایران بتوانیم در سال1396 شاهد رکوردی دیگر در تحویل گاز به نیروگاه باشیم و این روند تا مصرف 100درصدی نیروگاه شهیدرجایی از گاز طبیعی ادامه یابد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز