با حضور مردم انقلابی قزوین؛

مراسم چهلمین روز درگذشت آیت‌ الله باریک‌ بین برگزار شد

۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۱:۴۵:۱۱
کد خبر: ۵۶۰۱۸۶
مراسم چهلمین روز درگذشت آیت‌ الله باریک‌ بین برگزار شد
مراسم گرامیداشت چهلمین روز درگذشت آیت‌ الله باریک‌ بین نماینده سابق ولی فقیه و امام جمعه قزوین با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، مراسم گرامیداشت چهلمین روز ارتحال ملکوتی حضرت آیت‌ الله هادی باریک‌بین نماینده سابق ولی فقیه و امام جمعه‌ قزوین و پدر بزرگوار شهید مرتضی باریک‌ بین با حضور مردم شهیدپرور و مسوولان استانی در شبستان امیرالمومنین(ع) مسجد‌النبی(ص) برگزار شد.

در این مراسم، آیت‌ الله علی خاتمی نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه‌ شهر زنجان گفت: خدمات ارزشمند آیت‌الله باریک‌ بین و پدر به انقلاب اسلامی قابل وصف نیست.

وی با اشاره به ویژگی‌ های شخصیتی آیت‌ الله باریک‌ بین اظهارکرد: این عالم بزرگوار عمری طولانی و با برکت داشت زیرا همواره در مسیر احیای ارزش‌ های اسلامی گام بر می‌ داشت.

نماینده ولی‌ فقیه و امام جمعه‌ شهر زنجان با بیان اینکه آیت‌ الله باریک‌ بین در زمانی که حکومت طاغوت حاکم بود در برقراری جمهوری اسلامی بسیار تلاش کرد، افزود: ایشان همواره در کنار معمار کبیر انقلاب، به عنوان سرباز فداکار مکتب امامت و ولایت بود.

خاتمی با اشاره به اینکه آیت‌الله باریک‌ بین بعد از دوران هشت سال دفاع مقدس همیشه در کنار انقلاب و بعد از رحلت امام خمینی(س) نیز یار و یاور مقام معظم رهبری بود، خاطرنشان کرد: ایشان همواره در صف مقدم خدمت به مردم بوده و از خدمت‌رسانی به آنها و رفع مشکلات‌ شان از انجام هیچ کاری دریغ نمی‌کرد.

نماینده سابق ولی‌فقیه و امام جمعه‌ی قزوین با اشاره به اینکه خدمات آیت‌ الله باریک‌ بین در انقلاب شکوهمند اسلامی و حوزه علمیه‌ قم بی‌ نظیر بود، گفت: خدمت‌رسانی ایشان به این انقلاب قابل وصف نیست و نمی‌ توان آن را قالب کلمات گنجاند.

وی عنوان کرد: مردم استان قزوین در مراسم تشییع آیت‌ الله باریک‌ بین دین خود را نسبت به این عالم بزرگوار ادا کردند و نشان دادند که قدردان زحمات ایشان بوده و هستند.

در این مراسم حجت‌ الاسلام محمد باریک‌ بین فرزند صالح آیت‌ الله باریک‌بین نیز درگذشت پدر بزرگوارشان را تسلیت گفت و از زحمات و ارادت‌ های خالصانه همه مسوولان کشوری و استانی از جمله مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین و مردم شهیدپرور از زمان رحلت تا چهلمین روز درگذشت قدردانی کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز